(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLAMAZ!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLAMAZ!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Milletin yarısı almadıysa uykuyu Çıkacağı belliydi elbet bu işin suyu Cesaret yok çoğunda dibi derin bir kuyu .....Hakkını armayan sansın hak yerin bulur .....korkarım bir gün gelir terörist başkan olur
Ecevit doktora gider, basın ve Tv.'ciler O'nu, merdivende oturarak bekler... Ecevit doktorun kapısından çıkar ve gördüğü manzara karşısında der ki(kayıtlı görüntü):"Mâdem, Beni merdivende oturup beklediniz, ben de sizler gibi merdivene oturup size beyanat vereyim"!... Aaaaa şaşırmıştım... bağırdım: Hanım- hanım koş gel, bak, Başbakan merdivene oturdu da beyanat veriyor!...
Eeeee, şimdiki O günkünü aratacak özellikte... Herbakan'ın Rize'de halka hitâben dediği söz târihe kayıtlıdır: "Bize oy vermeyen müslüman değildir!"(?).
Yeni inciler yolda... biz böyleyiz; ciddî şeyleri şakaya alır, "amâaan sende, ucunda ölüm mü var?!" deriz ve insanı affederiz. Sınırımızı geçip Asil Türk Milletine sığınan Peşmergeleri, saddam’ın şerrinden koruyup, yedirip- içirdiğimiz gibi.
BİZ, BÜYÜK TÜRK MİLLETİYİZ… DÜNYÂ BİLİR.
Sağlıkla kal; Selâmımla...
kadiryeter Kadir Yeter. 18 KASIM 2013- TRABZON.
tp://edebiyatdefteri.com/siir/780169/olamaz-- Osman Onuktav (AVAR)
Kadir hocam Bu anlamlı yorumun için teşekkür ederim..
Hocam bu kısa anlamlı yorumunuzu okurken, Eski başbakanlar geldi aklıma.. Türkiye Cumhuriyetini geçmişte yöneten Başbakanlar( Demirel, Ecevit, Tansu Çiller, Erbakan, Mesut Yılmaz) her ne kadar sevmemiş, benimsememiş, bazen fikirlerime ters düşse de. O başbakanların kanları tertemiz saf Türk kanı taşımışlar..Vatan hainlerine taviz vermemişler, masaya oturmamışlar.... Bu ülkeye tarihi ihanet yapan bu (AKP) iktidarını önümüzdeki seçimlerde sandığa gömülmezse ''Ben Türküm '' demek havanda su dövmektir..
yüreğinize sağlık üstadım...hemen hemen yakın tama da bugün on kıtalık bir şiir koydum ama bu bir dörtlük yazdığımın tümüne bedeldi doğrusu... kutluyorum tüm kalbimle...HŞT
Halil hocam hoş geldiniz.. Yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ederim.. Bedeldi konusuna gelince estağfurullah yüreğimizin sesini yansıttık.. Saygılarımla.. Baki selamlar..
Rabbim Türk ve yurtlarını düşmandan çok hailerden korusun..
çok güç bir durumdayız içten ve dıştan bastırıyorlar köşe başlarında dönmeler Allah yar ve yardımcımız olsun bunun arkasında Siyonizm var dost...kal sevgilerde esenlik içinde... tekrarda yarar var...görmeyenler görür dost...
Vatan için herkes üzerine düşen görevi yerine getirmeli.. Yoksa Vatan diye bir şey kalmayacak..Haclı zihniyeti yaşıyan bu yönetiçilere dur demenin vakti geldi geiyor..
Saygılarımla.....