(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHMET ÇITAK (MİRİM) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHMET ÇITAK (MİRİM) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutladım usta kalemi vefalı yüreği ne güzeldi çok tatlıydı şiir Yüreğine kalemine sağlık üstad Yüreğin susmasın ___________________________________________Selamlar saygılar
Dogacak oglan topugundan belli olurmus , bu ne guzel ve temiz duygularla suslu Seker kiz Ahmet amcani Allah sana bagislasin hic ayirmasin gulum ve kalemini cok begendim , daim yazarsin Insallah opuldun kocaman
Afet teyze bir gün çok iyi şiirler yazıcam ve güzel yazılarda. Hani şiirlerimde yanlışlarımı söyleyenlere daha çok teşekkür edicem .Belki bir gün sizin kadar Ahmet amcam kadar güzel şiirlerim olur kim bilir :)
serbest şiirde hata olmaz duyguyu hissettirmiş mi o önemlidir sen hele bir heceye başla da gör eleştiri nasıl yapılıyormuş. Gözünü korkutmak için demiyorum bunu ilerde iyi bir hece şairi olacağına inandığım için söylüyorum genlerinde var senin. Şimdi sadece duygularını engelsiz aktarmaya çalış, akrostiş şiir bir çeşit engeldir bilesin.
Çok teşekkür ederim Afet teyze . Ama bazende hatalarımı söyleseniz çok hoşuma gider.O zaman daha güzel yazarım çünkü şiir yazmayı çok seviyorum sevgi ve saygılarımla...