(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEMEDİ DEME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEMEDİ DEME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK,ÇOK,ÇOK HARİKA HECE VEZİNLİ LİRİK BİR VEDA ŞİİRİYDİ .İÇİM BURKULDU KARDEŞİM.ÇOK GÜZEL ŞİİR YAZAN BİR HECECİSİN.ÖNCE BUNU SÖYLEYEYİM ARKADAŞIM...ŞİİRİN DUYGU DOLUYDU..KORKULARINI ÜMİTSİZLİKLERİNİ SEVDANI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.MISRALAR, ADETA BİR ŞELALE GİBİ AKIYOR''.Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer.İçsen de tükenir içmesen de.Bu yüzden hayattan tat almaya bak.Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da.'' DEMİŞ NEYZEN TEVFİK..DUYGULARINI BİZLERE ÇOK GÜZEL BİRŞEKİLDE ANLATABİLMİŞSİN.TEBRİKLER..KUTLARIM .PUANIM TAM.SELAMLAR.
Sebebim Kara Sevda Sana gönül vereli gülmek yalan anladım, Gülmek ister gülemem, kederlenir ağlarım. Gül bahçeni göreli hâlim yaman anladım, Gelmek ister gelemem, karaları bağlarım!
Seni sevdim seveli âteşinle yanarım; Âlem güldü şavkınla ben perîşân olanım! Bana ümîd vereli her habere kanarım, Alevlenip aşkınla meydânları bulanım!
Kavuşamadım sana, hasretinle dağlandım, Görsem seni bir def’a ferahlanır coşarım. Kaldım ben insâfına, himmetine bağlandım, Bulursam senden vefâ her engeli aşarım.
Çok teşekkür ediyorum Şairem, O Gül'ün bir hatırası var. Şu anda Yalova'da yaşayan bir ablam onu Yalova'ya evinin bahçesine dikmek için alıyor. Yalnız herhangi bir nedenle götüremiyor. Oğluna ben götüremedim, Yusuf abine ver de bahçesine diksin diyor.
Ben de direk terasımın önüne diktim 10 cm boyu var öyle güzel bir Gül oldu.