Gel sevgili, bir şiirde dem tutalım Yudum yudum bu akşam İçsinler bizi ince belli bir bardaktan Aşkın kılcal damarlarına dolalım Şahlanıp sevişenlerin teninden Önce bulut, buluttan yağmur olalım Damla damla düşelim kuraklığa Çisil çisil parlasın gözyaşımız Göreceksin yağmurla aşkın bereketini Hem ekmeğimiz olur hem aşımız...
-II-
Bilir misin sevgili, En büyük yangınlar Bir minicik kıvılcımla başlar Gözbebeklerini ayırma gözlerimden; Onlar güneşin büyüteci Baktıkça sen, yanacak içim Damarlarımda aşkın mağması Dağlanırken yüreğim Bir volkan tütecek başımdan, Toz dumana karışacak Gül yüzünde su ateşe Damla damla gözyaşımdan...
-III-
Gel sevgili, Çok özledim seni bu akşam Nerede senli gün batımları Hep seni görürdüm Kaldırıp başımı göğe baksam; Haydi sil bulutları gözlerinden Doğ geceme ay parçası Ürpertiyor beni karanlıklar Yalnızlık; üşüyen yürek serçesi Oysa ellerin sıcak ve yumuşak Çukurova’da pamuk, Açılsın ellerin yumuk yumuk...
-IV-
Biliyor musun sevgili Kuzgunlar dolaşıyor tepemizde Sanki dünya onların Seç, beğen, al, kesmecel! diyor birileri Karpuz pazarında insan satılıyor(!) Yoksa tükendi mi aşkların değeri İsyan ediyor ucuzluğa yüreğim; Sevgi saygı ne kadar da kelepir(!) Zaten hep sana yarım kaldım Daha çok diyeceklerim sana Gel bu akşam, gel hele bir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEMLENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEMLENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel sevgili, Çok özledim seni bu akşam Nerede senli gün batımları Hep seni görürdüm Kaldırıp başımı göğe baksam; Haydi sil bulutları gözlerinden Doğ geceme ay parçası Ürpertiyor beni karanlıklar Yalnızlık; üşüyen yürek serçesi Oysa ellerin sıcak ve yumuşak Çukurova’da pamuk, Açılsın ellerin yumuk yumuk...
İçten duyguların paylaşımıydı beğeni ile okudum üstadım Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın _________________________________________________Saygılar
Çok özledim seni bu akşam
Nerede senli gün batımları
Hep seni görürdüm
Kaldırıp başımı göğe baksam;
Haydi sil bulutları gözlerinden
Doğ geceme ay parçası
Ürpertiyor beni karanlıklar
Yalnızlık; üşüyen yürek serçesi
Oysa ellerin sıcak ve yumuşak
Çukurova’da pamuk,
Açılsın ellerin yumuk yumuk...
İçten duyguların paylaşımıydı beğeni ile okudum üstadım
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin susmasın
_________________________________________________Saygılar