(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......G İ D İ Y O M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......G İ D İ Y O M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili oğlum çok güzel anlatmışsın söylemek istediklerini.Kahramanın zaten onun ihaneti ile yanmış kavrulmuş.Onu o halde görünce daha beter yanmış tutuşmuştur yüreği.Kolaymı kaç yıl yaşadın birisi kaçıp bırakıp gitsin , en büyük acılardan bir tanesi.Ama boş verecek başka çaresi yok.o ondan çıkmış artık.Boşuna parçalamıyacak yüreğini.Zaten bundan sonra onun ayaklarına kapansada kabul edermi onu zannetmiyorum.Ne derler bırak sarhoşu düştüğü yerde kalsın bu da öyle......
Buna ayrılık derler
ıslak bir sabah dağıttım kendimi. gözlerimde yaş, dudaklarım yok! adım atmak istersin, yürüyemezsin ki! ellerin donar, yüreğin titrer. gözyaşı... üşüdüğünü zannedersin, ölmektesindir. sıkı dur bebeğim, buna ayrılık derler!
Buna ayrılık derler
ıslak bir sabah dağıttım kendimi.
gözlerimde yaş,
dudaklarım yok!
adım atmak istersin,
yürüyemezsin ki!
ellerin donar, yüreğin titrer.
gözyaşı...
üşüdüğünü zannedersin,
ölmektesindir.
sıkı dur bebeğim,
buna ayrılık derler!
Ceyhun Yılmaz