Kızılcık şerbeti içip kan kusmalarım sana dokunamamanın acısını bir b/aşk/asın(dan) çıkarıyorum cennetten feragat çöl yangınlarında sürüklenmek uyurken öpememek adını haykırarak söyleyememek tek başına düşlere dalmak bindiğim dolmuşta muavinin olmaması omzuma iki kez vurulup şunu ön tarafa uzatırmısınız denmesi benim dellenmem bu hırçın hâllerimin en büyük sebebi aslında sen
yüzünü gösterme yine de bana saptığım ıssız sokak aralarından
kızınca ay’a çatmam yüzümün aniden düşmesi ayağımın çarptığı taşlar durup dururken ahkâm kesmelerim yüksek sesle belâ okumam içimden geçenleri tutup bir kenara fırlatmalarım fırtınaya kafa tutmam akşam serininde geçer diye oturup beklediğim gün ortası sarhoşluğum tuttuğum falların hepsi yıkılan hâyâller taptığım putlar dilimde dolaşan şarkıların tümü seni unutmak için hepsi birer bahane canımın yandığında dilimi ısırmam kesişen sular akan kanda boğulmalarım alt tarafı sana olan sevgimden yolunda ölmem vs bunların hepsi toptan bahane el açmıyorum merak etme sadaka verme beni daha iyi anla diye sensizlik vurdumu akla sessize alıyorum saatleri yazıyor çiziyor karalıyor yeniyor yineliyor altını üstüne getirerek eşeliyorum toprağı senin haberin yok sil baştan yapıp nefesimi kendimle savaşıyor ölüp ölüp diriliyorum avuçlarımda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahane Hep Bahane şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahane Hep Bahane şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık muhteşem bir şiir okudum
sevgiler sevgiden