(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cinaslı Beyitler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cinaslı Beyitler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet hocam güzel bir çalışma sanat dergisi.Bende derginin üyesiyim. İstanbul da derneğin açılacağını Savaş Ünal bey ve Nesrin Demirtaş hanım söylediler ve orada üye olmamı istediler.Ama İzmir de iki dernek de üyeyim. Ayrıca Soğ. San. İş Adamları derneği teknik danışmanlığım ve Sanayi odası mütevelli üyeliğim var bu nedenle bir dernek daha faaliyetine katkı koymam zor olacaktı.. Dergiyi yazılar ve şiirler ile destekliyorum şimdilik. Ama çok etkili çalışmaları var derginin.. Tüm dostlara,şiir yüreklere başarılar diliyorum.. Selam ve saygılar...
Ben teşekkür ederim Ben Antalya sanat dergisi üyesiyim ve Antalya derneğinin bir Şubesini açmak için Üsküdarda bir yer kiraladık ve Kasım 5 te zannedersm taşınırız şimdilik 20-25 üyemiz var.. selamlar
Günaydın Mehmetali hocam, teşekkür ederim teveccüh buyurdunuz, sizin beğenmeniz ve başarılı bulmanız yüreğimi ferahlattı. Başlarken cinasa bir şair kardeşimle sohbet esnasında karar vermiştik. Ayrıca sizi Antalya Sanat Edebiyat dergisinde görmekle mutluluk duydum.. Selam ve sevgilerimle...
Günaydın değerli şairem Neşe hanım hocam,teşekkür ederim nazik yorumunuza. Cinasla ilk denemelerim. Hatamız var ise affola.. Sevgi ve saygı her daim dost yüreğinize bizdendir.. Sevgi ve şiir tadıyla...
Güzeldi ben beğeni ile okudum ve başarılı buldum
_________________________________________Selam