geçmiş zaman masallarından derlediğim demetleri açsam savursam günlerine bensizliğin yaralarını sarar mı KURT bakışlım?!
yağmuru seyreder gibi bana bakan o gözlerden uzakta avuntu tebessümler dudaklarımda dipsiz bir kuyuya çekiliyor ruhum sensizliğimde vurgun yemişim vurgun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİMDE VURGUN YEMİŞİM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİMDE VURGUN YEMİŞİM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"geçmiş zaman masallarından derlediğim demetleri açsam savursam günlerine" Masalların hepsi geçmiş zamana ait değil mi? Böyleyse eğer "geçmiş zaman" sözü şiire gereksiz girmiş olur. Bir de masallardan neyin demetini derlemişsiniz? Eğer bu masal demeti ise şöyle diyebilirdiniz: Masallardan derlediğim demetleri açsam/savursam günlerine...
Sevgili Bahar yine özlemleri yüklemişsin dizelerine üstelik kendine de zarar vererek vurgun yemenin sırası değil ki dostum umutlarınız her zaman var olmalı en azından bunlar izin vermemeli o yüreğinizin vurgun yemesine bahar mevsimi de geliyor bakın hani bahar'ın yüreğinde açan güzel çiçekleri nerede.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle sevgili dostum..
geçmiş zaman masallarından derlediğim demetleri açsam savursam günlerine bensizliğin yaralarını sarar mı? ceylan bakışlım..
yağmuru seyreder gibi bana bakan o gözlerden uzakta avuntu tebessümler dudaklarımda dipsiz bir kuyuya çekiliyor ruhum sensizliğimde vurgun yemişim vurgun..
yağmuru seyreder gibi bana bakan o gözlerden uzakta avuntu tebessümler dudaklarımda dipsiz bir kuyuya çekiliyor ruhum sensizliğimde vurgun yemişim vurgun..
Vallahi F.S.M belki haklısın bugünkü menümüz bu kadardı:))))) aslında masadan aç kalkmalıymış insan fazlası mideye dokunurmuş:))) Yürekler de tam doymamalıki her gün bir şeyler üretebilsin )))
Yorumun harikaydı sağolasın..
Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 12/15/2006 10:48:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
AZ VEREN CANDAN
ÇOK VEREN MALDAN VERİRMİŞ
SİZ AZ VE ÖZ CANDAN BİR ESER VERDİNİZ BİZLERE
KUTLARIM
SAYGILARIMLA