“Aşka bırak her şeyi Ona güven O yapacaktır gerekeni…”
Şekillenmemişti henüz yeryüzü Umman karanlıklarla doluydu boşluk Çırılçıplak dalgalanıyorken sularda hiçlik Ateş dedi evren Ateş ışık Işık gündüz oldu kopartarak ruhunu geceye yandaş karanlıktan
O muazzam kubbesiyle hiçliğe arz etti isyanını gökyüzü Suların Tam ortasındayken yaşam Huzme huzme Ölüme Aydınlandı Güneş
Evrimleşebilen organizmaların En gaddarı yabanıl şehvetiyle avını zehirleyen yılandır Biliniyor olanlara sebep ise Tek ısırımlık kurtlu bir elma
Özgürlük denilen damızlık zorluyorken bakir kapılarını ruhların Olmaz denileni bu yüzden olur kılar aşkın çatal dili Ve Çıkar ayyuka ihanet Kenetlenmiş olsa da ağızlara eller sımsıkı
-avimelek gizlemi-
“Korkma, hiç bırakmadım çünkü seni…”
*Rahel küçüğüm affet beni Tek sevdiğimsin… Yemin ederim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mars Ayetleri… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mars Ayetleri… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle ki; Sana tutkumu duyumsayan Çerkez kızı dahi Mezarından Çırılçıplak çıkmış Şehvetle haykırmakta şu an adımı körfeze O kapı ardından…
Evet, bir Çerkes kızı olarak şahitlik edesim geldi bu işten tutkulu dizelerinizi selahiyeten onaylarcasına... Pierre Loti'yi de onutmuş değilim bu arada İstanbul'un en sevdiğim mekanlarındandır, tıpkı şiirinizdeki gibi ne çok aşklara, sevdalara ev sahiplik eden bir yanıyla da, bir o kadar da muhteşem... Ne denilebilinir ki harikaydı yine, dille ruhun bütünleştiği anlardan duygu seli dizelerdi okuduklarım çiseleyen yağmur esintisi gibiydi naifçe... Sonsuz tebriklerimle, saygımla...
Öyle ki;
Sana tutkumu duyumsayan Çerkez kızı dahi
Mezarından
Çırılçıplak çıkmış
Şehvetle haykırmakta şu an adımı körfeze
O kapı ardından…
Evet, bir Çerkes kızı olarak şahitlik edesim geldi bu işten tutkulu dizelerinizi selahiyeten onaylarcasına...
Pierre Loti'yi de onutmuş değilim bu arada İstanbul'un en sevdiğim mekanlarındandır, tıpkı şiirinizdeki gibi ne çok aşklara, sevdalara ev sahiplik eden bir yanıyla da, bir o kadar da muhteşem...
Ne denilebilinir ki harikaydı yine, dille ruhun bütünleştiği anlardan duygu seli dizelerdi okuduklarım çiseleyen yağmur esintisi gibiydi naifçe...
Sonsuz tebriklerimle, saygımla...