Bin bir fitne ve fesatlığı içimize yalanlar boyar Tüm değerlerimizi çalıp yerine fetbazlığı koyar …
Bu sisli havalara dayanmıyor bedenim Bak işte sinsice yine gelip de sindi yüreğime Yine mi munzurlukta gece Tutsak mıyım ne oysa ben neyim ki bilinmezliğe Bak işte yine bağlandı bileklerim Sadece ben miyim? Elimde bir hiç böğrün de palyoş olan Dil yine perişan bak işte dökülmüyor hece Çıkıp dağ başına medet dileyişte dönerek hakka Yakamdan düşsün diye yakardım aşka … Bir biçareyim ben ham geldim bizar kaldım Hakikat diken gibi batar nedense Onu hep çirkin görürüz Bir ben miyim hakikatten boşanmayan Urbası abartıyla dolarken dilimize Alıştık artık yalan dolan ile yatıp kalkmaya Yalan riya dolanır belimize dayanılmaz işvesiyle Hakikati gıdım gıdım boğarız giremeden özümüze Sadece ben miyim yalandan korkup kaçan … siyah kuşantı gibi sarınca yalan Ne çirkin görünür ne de göze güzel Hayatı çıkartırken raydan Pembeden pembedir rengi aklı baştan almadan Olgu bile incinip süzülürken o muhteşem görünür yalancı bir cadı olur gözleri boyar durmadan Bir tek ben miyim hiç boyanmayan … Hiç dinletemedim ki gerçekleri şu gönlüme Bir tek ben miyim çırpınıp duran Dünya yalan maskesi altına sığınırken Bak girdi işte içime fitnesi bir kere Şuh bir kadın edasıyla Ruhumu okşayıp durdu öncelikle Göz bebeklerime dadanınca siluetiyle Ten kokusu sardı burnumu İnce damarlarıma kadar inişte kalbimi çaldı Nefsim oluk oluk kandı biçimiyle Geri de bana bir hiç kaldı … Düşmez olaydım düştük işte bir kere Doladı diline olduk mu yalana maskara Kırk akıllı bilemedi nedir bu Yol yordamı şaşırıp düştük bilinmezliklere Yatsı da sönünce mumun Ne köy barındırdı ne de kasaba Bir tek ben miyim köy sofrasından hoşlanan … Oysa şehirler de ettiler bizi ağa-bey-baba Bu ne iştir böyle hep aba altın da oynar sıpa Dönsen dönülmez kaçsan kaçılmaz İstesem de istemesem de Bilen bir tek ben miyim temeli sen olunca yuvalar tutunmaz Şanım çakıldı gitti kötülük kütüğüne bir kez Sen kovalıyorsun ben de kaçıyorum farkında mıyız? Biz hep senin ile böyle nefes nefese mi yaşamalıyız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dökülmüyor hece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dökülmüyor hece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir biçareyim ben ham geldim bizar kaldım Hakikat diken gibi batar nedense "
Ahh ahh hocam...kim tam pişmiş ki ...kim tam çözebilmiş ki bu melûn hayatın gizlerini...kimin gözünde yaş eksik olmuş ki..kimin acısı unutulmuş...hangi kişi onmaz derde tutulmamış...ne diyim...Hayat işte hayat..bildiğim tek şey varsa yaşamak zorunda olduğumuz...öyle ya da böyle...
Gerçekleri imleyen, nadide eserinizi gönülden tebrik ederim.Selam ve en derin hürmetlerimle.
Bayramınız kutlu ,mutlu ve hayırlara vesile olsun insalllah.
Düşmez olaydım düştük işte bir kere Doladı diline olduk mu yalana maskara Kırk akıllı bilemedi nedir bu Yol yordamı şaşırıp düştük bilinmezliklere Yatsı da sönünce mumun Ne köy barındırdı ne de kasaba Bir tek ben miyim köy sofrasından hoşlanan
Siir hakikati soyluyordu yurek kelaminzdan.. Zaman oku artik hedefi sasirtmis, biz sasirmisiz.. Gonulden kutladim siiri, sizi Kadri Bey.. Selam saygimla..
Şiirime kara leke ciğerime köz düştü Onun mutlu hayatına bir kara kem göz düştü Aminle dolu dillerden samimi bir söz düştü Bıraktığın sancağı biz taşırız inşallah", Sen de mezarında rahat uyu Abdullah.
Dost hani bir yerinde dökülmüyor demişsiniz ya hece, bence harika dökülmü ki böyle muhteşem bir şiir doğmuş kaleminizden, harikaydı... Gönül dolusu tebriklerimle, saygımla...
yalanın işlendiği ağır bir şiir. derin okumak ve irdelemek gerekir. yalan ile insanların ne hale geldiği şiirin anlatımında. kaleminize sağlık üstadım.
Düşmez olaydım düştük işte bir kere Doladı diline olduk mu yalana maskara Kırk akıllı bilemedi nedir bu Yol yordamı şaşırıp düştük bilinmezliklere Yatsı da sönünce mumun Ne köy barındırdı ne de kasaba Bir tek ben miyim köy sofrasından hoşlanan … Oysa şehirler de ettiler bizi ağa-bey-baba Bu ne iştir böyle hep aba altın da oynar sıpa Dönsen dönülmez kaçsan kaçılmaz İstesem de istemesem de Bilen bir tek ben miyim temeli sen olunca yuvalar tutunmaz Şanım çakıldı gitti kötülük kütüğüne bir kez Sen kovalıyorsun ben de kaçıyorum farkında mıyız? Biz hep seninle böyle nefes nefese mi yaşayacağız…
(16.10.2013) AZAP…
Sayfanı keyifle okuyorum hocam Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın.........Hayırlı Bayramlar ___________________________________________________Saygılar
DİLİM SENİ DİLİM DİLİM DİLEYİM! BAŞIMA NE GELİRSE SENDEN BİLEYİM
İnsanların başına kimi felâketler, sıkıntılar da çok kez dilleri yüzünden gelir. dilini tutmayan, ne zaman ve nasıl konuşacağını bilmeyen insanların başlarına belâ geldiği ve bu yüzden pişmanlık duydukları çok görülmüştür.İşte hal böyle olunca ne hece dökülür dilimizden, ne konuşuruz işte öyle ulu orta!
benden de dökülmüyor hece.amma velakin şunu da söylemeliyim ki şairim bir tek siz değilsiniz köy sofrasında hoşlanan...
susmak iyidir her zaman.çünkü söz gümüşşse sukut altındır.altına sahip olmak varken gümüşü ki ne etsin...
işte bende bu yüzden sustum...yanlız değilsiniz yani...
ha tam olarak sustum mu?
o da şahibeli...
mükemmel bir şiirdi baştan sona yine kaleminizden...
Çirkinlikler çoğalınca boyanmalar başka görünmek isteyenler e normal sayılır oldu.. Değerli şiirinizi kutlarım Kadri hocam bu vesile ile kurban bayramınızı kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim..
siyah kuşantı gibi sarınca yalan Ne çirkin görünür ne de göze güzel Hayatı çıkartırken raydan Pembeden pembedir rengi aklı baştan almadan Olgu bile incinip süzülürken o muhteşem görünür yalancı bir cadı olur gözleri boyar durmadan Bir tek ben miyim hiç boyanmayan
Akşamın ilk saatlerine çok güzel bir şiir düşmüş sayfanıza.Şiir bütün olarak çok çok güzeldi...Bu bölümü koparıp aldım içinden.
Bu eseri ve yazarını tebrik eder hayırlı bayramlar dilerim.
Aslında çokta yazacaklarımız şairim hani derler ya her doğru her yerde söylenmez diye sukutu destur edindik ondandır dilimizin lal oluşu.Yoksa çekmeyiz asla dili parka..Selam dua ile kalın
selam saygılarımla her daim...