(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHANET- MATEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHANET- MATEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
niye ölümü sen hakkediyor ve tercih ediyorsun.çok harika bir şiirdi.aşkın zorlamalarla olmayacağını ne güzel anlatmışsınız. yalnız öyle tipler var ki olmaz desende peşini bırakmıyor.kene gibi yapışıyor.onları ne yapaksın biliyormusun,detan sıkacaksın üstlerine.şaka bir tarafa arkadaşım. allah böyle sırnaşıklardan korusun hepimizi.kutlarım gerçekleri anlatan bir şiirdi.puanım tam selamlar.
YÜREK
Yumruk biçiminde bir şey Kan kırmızı et parçası Gümbür gümbür atar durur Göğsümün sol tarafında
Hayat, aşk, iyilik, cesaret Ne varsa bu yürektedir Bu yürek durmayagörsün Kodunsa bul dünyaları
Yüreğim benim bir tanem Velinimetim, efendim Durma, çarp, vur, ses ver aman Aşık kulağım sendedir....alıntı.....
Şiir hissedilenlerin harika bir üslupla onu mısralara dökmektir. Değişik bir tarzda yazılan mısralarında derin bir özlem ve istem gördüm. Hangi yürek mutluluk yolunda özlem ve istemlerle yaşamadı ki, yaşam bir bütündür. Onun elemleri,kederleri,hazları her zaman vardır. Hangi gecenin sabahı olmadı ki, unutmayınız ki yaşam sürprizlerle doludur. Beklenmediğin bir yerde bir bakarsınız sevebileceğiniz bir çıkabilir.Beğeniyle okudum harika şiirinizi toprağım. Sevgi ve selamlarımla...
buruk bir şiirdi azizim. duygulanmamak elde değil.anlatımın sade ve içten olması okuttu şiiri derinden. bir fıkra var hani... fıkrayı bilirsiniz sonunda şöyle denir; bende kuruk yarası, sende evlat acısı biz bir araya gelemeyiz. şiiri okuyunca aklıma bu geldi. ''birinde gönül yarası, bir diğerinde ihanetin sancısı.'' kaleminize sağlık
diyorum hep bazen şiirler dizeler farklı okunur okunurken insan zevkten köşebent olur sanki ...tıpkı şimdi yaptıgım gibi başımı arkadan ellerimle kavrayıp geri yaslanarak son hecesine kadar zevkle okudum ..ve ben... ve ben bu nu kaleme alan koca yüregini cani gönülden kutlarım ve yine ben bunları hisseden o koooocaman yüregini kutlarım sen hep yaz ..sen hep yazki şairem ben okurken zamnın nasıl geçtigini fark etmeyeyim sevgilerim güne dair tüm güzellikler sana gelsin :)
ayhan55 akgül tarafından 10/17/2013 5:31:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben şimdi gördümmm çok üzüldüm,, hatta mj attım size, şairim yazdım diyorum bide,,kusura bakma klevye hatası, bayram üzeri dalgınlık çok özür dilerim ŞAİRİM,,
hımmm sizlerde hep okuyun hep okuyun şairem emi,, çok gülümsetti yazdıklarınız, amma ben acemi çaylak içimden geçeni destursuz yazarım, beğenen size mavi dünya gelsin, hayırlı bayramlarınız olsun
VARSA ATEŞİN SİGARAMI YAKAR-MISIN ? Ancak o çakmağın işe yarayacak.
Çok güzel ve içli bir şiir düşünceler bazen ufkun arkasından yükselen güneş misali yükseldikçe aydınlıkta genişliyor emeğine yüreğine sağlık Bayram mesacı çok arkadaşlarla birlikte sizede gönderdim inş hata yapmamışımdır tekrar Kurban Bayramınız mübarek olsun der ALLAH dan tüm aileye sağlık ve afiyet dilerim.Nice Bayramlara erişmeniz dileklerimle Selam ve dua ile A.E.O