Hani seversin bir insanı insan gibi de, Seni tek anlayan oymuş gibi gelir ya… Çok da bir şey istemezsin aslında, Sıcak bir sohbettir ya beklediğin…
Tam her şey yolunda derken, Bir bakarsın durum değişir ya… Hani kaptırırsın kendini Muhtaç olduğun sevgiye bir anda…
Hani yaklaşırsın bir nefes kadar da, Dokunamazsın ya bir türlü tenine… Yok olacağından korkarsın hani, Bir toz bulutu misali dağılmaktan…
Zaman geçecek, rüya bitecek, İnsanlar gene acımasız olacaklar zannedersin hani. Gözlerinin içine bakarken yüzünün yanmasını bir yana bırak da, Hani kirpiklerin bile titrer de engel olmazsın ya…
Çok şey anlatmak istersin aslında da, Ağzını bile açamazsın bir türlü hani, Açsan da, havadan sudan bahsedersin de, Sonra gene susarsın ya çaresizce…
O konuşur sen dinlersin saatlerce, Hiç susmasın istersin hani, Yanlışlıkla susarsa eğer, Gözlerinde boğulmaktan korkarsın ya…
Sabah uyanırsın da hayaliyle, gülümsemelere dalarsın hani, Ama gün boyu telefona gidemez ya elin onu aramak için… Yine de uyursun her gece onu düşünerek, Kaderine isyan ederek geçerken günlerin…
Sevgili olmayı haram kılmalarını bir yana bıraktın da, Dost olmayı bile çok görürler ya size… Rahat bırakmazlar da hani, Ellerinden geleni yaparlar ya…
Umurunda değildir de aslında hiçbirisi, Ama gene de kırılır ya kalbin umutsuzca…
Nefes alamadığını hissedersin de kalbin sana ağır gelir hani, Yaşlanmış hissedersin kendini de Gücün kalmaz ya savaşmaya…
Konuşacak, paylaşacak kimseyi bulamazsın da, Çaresiz hissedersin ya bir an kendini, Tek arkadaşın gözyaşın olur o anda…
İşte o zaman demektir ki, Kaçma zamanı gelmiştir artık bu diyardan…
İzmir bile sana kollarını açmaktan vazgeçmiştir, Kuşları bile gelmez olmuştur pencerene, Denizinde bile boğmaya kalkmadı mı zaten seni…
İşte tam zamanıdır o zaman, Kaç kaçabildiğin en uzak yere, Gidebildiğin en tanınmamış diyarlara…
Hatıralar gelse de peşinden, Bakmadan hiç geriye, Git gidebildiğin yere…
Belki bir umut, belki yepyeni bir hayat için…
İşe yaramayacağını bile bile. Umursuzca… Umutsuzca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başlığı Konmamış Bir Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başlığı Konmamış Bir Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*ŞİİRLERİNE HASRET KALDIK* Duygu dünyası neden suskun Saygın yürek neden düygu dünyasında yoksun Şiirlerine hasret kaldık AŞK oLSUN SAYGILARIMLA ______ŞAİR 67______ ALİ CEMAL AĞIRMAN
hani ..ya ve oysa arasında tükenmiyor muyuz hepimiz, biz hepimiz aynı yolun yolcusu, aynı hayatın ayrı benlikleri, ve pamuk prenses olma hayaliyle tutuşan cüceleri değil miyiz..
ve hiç olmadı kimse pamuk prenses bir kez bile bilmez miyiz?
gözlerimin önünde oynandı oyun okurken, ve kapandı perde, bu zor iştir gerçekten.. tebrikler.. sevgim kalbine pelin,
vandi tarafından 3/14/2008 4:17:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili olmayı haram kılmalarını bir yana bıraktın da, Dost olmayı bile çok görürler ya size… Rahat bırakmazlar da hani, Ellerinden geleni yaparlar ya…
Umurunda değildir de aslında hiçbirisi, Ama gene de kırılır ya kalbin umutsuzca…
çok zarif olmus dilinize elinize sağlık pelin hanım
Belki bir umut , belki yepyeni bir hayat için.... Yaşamın acılarını , duygularınla çok güzel perçinlemişsin Sevgili Pelin. Üstelik de okuyana zevk veriyor. Esenlikle , sağlıcakla kalın. DOĞANŞEHİRLİ
Belki bir umut , belki yepyeni bir hayat için.... Yaşamın acılarını , duygularınla çok güzel perçinlemişsin Sevgili Pelin. Üstelik de okuyana zevk veriyor. Esenlikle , sağlıcakla kalın. DOĞANŞEHİRLİ
Belki bir umut , belki yepyeni bir hayat için.... Yaşamın acılarını , duygularınla çok güzel perçinlemişsin Sevgili Pelin. Üstelik de okuyana zevk veriyor. Esenlikle , sağlıcakla kalın. DOĞANŞEHİRLİ
Belki bir umut , belki yepyeni bir hayat için.... Yaşamın acılarını , duygularınla çok güzel perçinlemişsin Sevgili Pelin. Üstelik de okuyana zevk veriyor. Esenlikle , sağlıcakla kalın. DOĞANŞEHİRLİ
Şiir tadında,harika ,özlemleri hatırlattı,eyvallah...
O konuşur sen dinlersin saatlerce, Hiç susmasın istersin hani, Yanlışlıkla susarsa eğer, Gözlerinde boğulmaktan korkarsın ya…Kaleminin gücü hiç tükenmesin,güzel şiir için kutlarım...
Öncelikle, yazıma yaptığın güzel yorumun için teşekkürler arkadaşım... Hani... ya... Hani... Ya... Hani... Ya... Hayatımız hep bu Hani... Ya...'larla geçiyor sevgili Pelin. Çok güzel bir şiirdi, eline, kalemine, yüreğine sağlık. Sağol.
evet pelin,okuduğumda sıradan bir ilerleyiş (fakat içerik iyi) geldi sonra sonşara yaklaştığında aynı tempoda gidiyordu.fakat bittiğinde o yoğunluğu hissediyorsun şiirin.güzel bir özelliktir bu.sevgiyle...dostça...bülent...
YANDI (TuTKu) O namlı sözlerine bu can nasıl da kandı, Sahrada suya yandı yandığı ahu sandı, Benimle zannederdim o akşamdan sabahım, Çöl sıcağında inancım tüm sabrım da yandı.
Onsuzken gölgemdi eksenimde tek fırdöndü, İçimde büyüttüğüm o bir nemruttu söndü, Kalbimde nam saldı da yücelerek ayyuka, Soğudu ruhumda alev bir buzula döndü.
Bir ordunun yenilgisiydi tarihte kalan, Bir de her buluşun vasfını ilk kimse bulan, Benimdir zannederdim o aslen bozulmamış, Aslından yığınca sahte yandı küldü kalan.
Vasfını hiç bulmadı aşk ne uykusuzluğum, Uğrunda yandı her şey arttıkça susuzluğum, Tükendi söndü aşk onda hep benimle yandı, Kalbimi mesken tuttu aşk hep öylede kaldı.
Ondandır halim bezgin ömrümden pek eksiliş, Hana değmez gelişe muğlakken ebet gidiş, Nerde dağı taşı delen Ferhat a Aslı eş, Sevenlerde yandı kalpte bitti her çırpınış.
Nasıl ki koca ormana bir kibrit yok oluş, Öpse hoş alnımı secde vaktiyle saf tutuş, Aşksa mümbit hasretten yana tam yol ileri, İhmalden doğan yangın aşk gerisi kahroluş,
Aşk kokan bir şiir, sevgiliye sitem, hayatın densizliğine isyan Sevginin kıymetinin bilinmemesi, umutsuzluğun kalbe yansıması yinede. Her şeyin hatıralarda kalması Kutlarım Saygın yürek, gönül dostu,Harkulade güzel bir emek Yüreğinize, gizli kalan düşlerinize sağlık. İyiki varsınız Saygı ve Sevgilerimle efendim.
Ne kadar korkar olduk maskeli yüzlerden Ne kadar endişelenir olduk yara bere almaktan Diz kapaklarımızdakiler kapanmadan Yeni bir el uzatana, başımızı kuma gömüyoruz Ve ayağa kalkmamıza izin vermeyen bir ordu insana Oturduğumuz yerden seyirci kalıyoruz.... OYSA.. kalk ayağa! aç gözlerini! dil çıkar!nanik yap.. Ne kadar sessiz, nekadar dilsiz, ne kadar sağır olduk Yüreğimizdeki acılarla uğraşmaktan...
2000 yılında yazdığım bir şiirimden alıntıyla yorumlamak istedim.... Dizeleriniz beni alıp götürdü, boğazımda yine bir yumru büyüdü, gözlerime toz kaçtı... TEBRİKLER... Saygı, sevgi, kocaman selamlar gönderiyorum... Gelsin devamı...
"İzmir bile sana kollarını açmaktan vazgeçmiştir, Kuşları bile gelmez olmuştur pencerene, Denizinde bile boğmaya kalkmadı mı zaten seni…"
nereye kaçarsan kaç her zaman seninle olacak,aldığın nefesi içinde bir yaraya çevirecek şeyler vardır... herşeyi silersin belki...bu hayatta kimliğini bile değiştirebilirsin...ama ne yaparsan yap hatıralar hep varlığını koruyacaktır..iyi ya da kötü bir şekilde her zaman senin yanında olacak... haydi şimdi; "İşe yaramayacağını bile bile. Umursuzca… Umutsuzca… " -git gidebildiğin yere-
sağlıcakla kalasın...güzeldi...
kutsal mavi tarafından 1/2/2008 11:34:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nefes alamadığını hissedersin de kalbin sana ağır gelir hani, Yaşlanmış hissedersin kendini de Gücün kalmaz ya savaşmaya… Belki bir umut, belki yepyeni bir hayat için…
İşe yaramayacağını bile bile. Umursuzca… Umutsuzca…
mükemmel dizelere tebrikler... hale böyle olunca şiir çıkıyor ortaya ... ayrılık , hüzün, sevdanın kendisi bir şiir sebebi... saygılar ve şiir'le kal...
neredesin be eskici geçmez oldun sokağımdan geri getir bana beni bıktım başkası olmaktan
nasıl başladığı önemli değil..kim olduğun ve ne olacağın önemli..bittiğindeyse bi fatihalık hatıran var.. umarım paylaştığın şiirin güzelliği kadar güzel şeylerle karşılaşırsın.. esenlikle..
Bu durum çok kötüdür bilirim. Onun gözleri size kuçak açar hadi der ama sizin boğazınıza kocaman bir yumru oturur dilinizin uçundaki iki kelimeyi söyleyemezsiniz. Onun sevgisi ağır gelir hislerinize, altında ezilirsiniz. Zaman gelir keşklerle dolu geçmişinize acabaları sığdırmak istersiniz ama iş işten geçmiştir. Kaçmak kurtuluş değildir...
çok görürler canları sağ olsun! herkes hak ettiğinin yanındadır. bu şiir yaraya tuz basmış! şimdi yelkene rüzgar doldurup, tuzlu uzaklıklara gitmek zamanıdır.
Sakladım güzel şiirinizi. çok teşekkür ediyorum saygılarımla
hidayet dal tarafından 1/2/2008 8:53:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu dünyası neden suskun
Saygın yürek neden düygu dünyasında yoksun
Şiirlerine hasret kaldık AŞK oLSUN
SAYGILARIMLA
______ŞAİR 67______
ALİ CEMAL AĞIRMAN