(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Defterde yalnız ben kaldım gerilerde ne güzel şiir okudum Adnan bey her okuduğumda mutlak bir şeyler bulduğum hisseli kelem kutluyorum saygı ve selamlarımla.İYİ BAYRAMLAR.
Saygı değer Adnan kardeşim öncelikle değerli şiirinizi kutlarım..Son şiirime yaptığın yoruma ek ilavelerim olacaktır.. Seni artık toprak görüyorum selam ve saygılar..
alemlerin Rabbi ne der, "ben zenginliği dilediğime, ilmi dileyene veririm" bizde dilden yüreğe indirip isteyeceğiz, merak etmeyin yeter ki o yolda kalalım, çırpınalım, elbet yolumuz aydınlık olacaktır,dilden kalbe inip eylem yaşam biçimi haline gelecektir, kutlarım güzel yüreğinizi
AMENNA EL BETTE Kİ YE RABBİMDEN UMUT KESİLMEZ HEMDE ÖYLE BİR İMADA YOK ZATEN NE ŞİRDE NE SÖZLERİMDE
Ye's öyle bataktır ki; düşersen boğulursun. Ümîde sarıl sımsıkı, seyret ne olursun! Azmiyle, ümidiyle yaşar hep yaşayanlar; Me'yûs olan, rûhunu, vicdânını bağlar.
...
Feryâdı bırak, kendine gel, çünkü zaman dar... Uğraş ki: telâfi edecek bunca zarar var. Feryâd ile kurtulması me'mûl ise haykır! Yok, yok! Hele azmindeki zincirleri bir kır! 'İş bitti... Sebâtın sonu yoktur!' deme, yılma. Ey millet-i merhûme, sakın ye'se kapılma."
merak etme, ama şunu da asla unutma, bu yolda umutsuzluk yakışmaz bizlere, yeter ki yolumuzda sabit olalım, ne der alemlerin Rabbi, " dualarınız olmasa ne ehemmiyetiniz var" ,bu kapı ümitsizlik kapısı değil, yeter ki, kabul olmaz demeyelim umudu ümidi kesmeyelim
Her zaman bu sayfada şiir okudum hocam ......... Eyvallah Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın _____________________________________________Saygılar
Rabbim sevdiği ve sevdirdiği kullarından eylesin. İhlasın olmadığı hiç bir amel Allah'a yükselmez malumunuz. İnşaallah yaptığımız ve yazdıklarımızı Onun rızası için yapmış ve yazmış olalım.