(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN YARDAN MEKTUP GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN YARDAN MEKTUP GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içinde ki hayal ne bi ütopya ne bi olasılıksız... hayat bu ya işte yaşıyoruz inceden inceye... .................... .............. ......... ... .. . ölüm...
şiirlerimi okuyup değerli yorumlarınızla bana şevk ve heyecan verdiğiniz için tüm şiir dostlarına başta değerli hocam oğul-arı olmak üzre herkese sonsuz teşekkürler.
içimde pas tuttu ayrılık tadı çabuk gel melalim,naçarım diyor. hasretin göklerde kuş bırakmadı belki kanatlanıp uçarım diyor.. + Tüm ayrılıkların son bulması dileklerimle türkü tadında bir şiir kutlarım
değerli hocam oğul-arı;dörtlüğünü aldım kabul ettim saol..kıymetli vaktini ayırıp sayfama misafir olmuşsun tşk.ler abi,daha senden öğreneceğim çok şey var,bu ciddi anlamdaki ilk denemem,tabi senin desteğini esirgeyemem.. hakkını ödeymem,eğer şu iki dörtlüğü beğendim diyorsan,bilki senin katkılarınla meydana gelmiştir,sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirmeni diliyorum..
çabuk gel melalim,naçarım diyor.
hasretin göklerde kuş bırakmadı
belki kanatlanıp uçarım diyor..
büyüttüğüm sabır yetmiyor hınca
kurudu gövdemde yeşeren gonca
tünedi azrail,inceden ince
bende bu dünyadan göçerim diyor...
kutlarım...yüreğin dert görmesin...
sevgilerle kal...........