avuçlarım ılık bir şafakta yüreğim ıslak tenimde ağlamakta ben sensiz hiç olmadım bu kadar çok yalnız beni hatırlamadın ,yüzümü bilmedin öyleyse ben sana ne diyebilirim ciğerin yansın,ciğerin yansın. ey zalim adam ateş çemberlerinin ortasına dalan zemherinin keskin nefesi ,ensende solayan unutma gardiyan ,unutma her soluğunda senin tekrarıyım ben kirli ve ücra bir sokakta, çukura düşen su adam olan sonbaharda sallanan yaprak gibi, iradesiz,soluksuz,nefessiz güçsüz ve zayıf kalan hiç bir gün yüzün gülmesin bunca hüzün yüzümdeyken göz yaşım kurumadan, bulmasın zalim aşkı tadını için çıksın , utanmak yok mu ya sende ,utanmak haya yok,edep yok, evladın yaşındeki on sekiz kızları her gün cebinde taşırsın onlara güller ve kalpler ikram edersin beni kendine bağladığın için öyle pişman oldumki seni sevdiğime ciğerin yansın,ciğerin yansın ateşlerde ,şimşeklerde kalasın !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ciğerin yansın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ciğerin yansın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanar elbet can yakanların ciğeri de acaba anlarlar mı neden yandığını. Ya da onların ciğeri yansa da canını acıttıklarına faydası olur mu? Ciğeri yanmasa da sevgiden bihaber olan insanlar mutlu olmaz diye düşünüyorum. Fakat bu duyarsızlıkla da diğer insanlara verdikleri zararları göremezler. Ne kendileri mutlu olur ne de mutlu edebilirler. Sadece görüntü olsun diye dolaşırlar fakat içlerinde yalnızdırlar. Yine de mutluluk dilerim herkese. Saygılarımla.
Sitem hüzün ve beddua, sarmalındaydı eser üstad Çok kızmış yürek ve usta kalemde yüreğin dediklerine uymuş Yüreğine kalemine sağlık üstadım Yürek sesin susmasın ________________________________________Saygılar