(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seninle Sevişmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seninle Sevişmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aforizmatik anlatım diyorum ben ya zordur kısa yazmalar, şiirde.
söz yükseldikçe kanatları güçleniyor kalemin ama ayakları kökten kaybetmek de an meselesi çoğu kez. Zordur velhasıl. Öykülemeler kolaya kaçmaktır derim gerçi ya, kolaya kaçan kalemleri de seviyorum, şiir diyebildiklerinde.
Şiir yolunuz daim olsun şair, ben çok düşündüm yukardaki iki mısranız üzerinde ve paylaşmak istedim.
Aynur Hanım, öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Genellikle kısa yazarım. Birkaç sözcükle bir sözlük dökmektir yazarken ki amacım. Kalabalığı sevmediğim kadar kalabalık sözcükler yumaklarından da haz almıyorum.
zordur kısa yazmalar, şiirde.
söz yükseldikçe kanatları güçleniyor kalemin
ama ayakları kökten kaybetmek de an meselesi çoğu kez.
Zordur velhasıl.
Öykülemeler kolaya kaçmaktır derim gerçi ya,
kolaya kaçan kalemleri de seviyorum, şiir diyebildiklerinde.
Şiir yolunuz daim olsun şair,
ben çok düşündüm yukardaki iki mısranız üzerinde
ve paylaşmak istedim.
Tebrik ediyorum.
Saygım ile.