Öyle bir rüzgâra kapıl ki, Paralansan da bir işe yarayasın! Öyle bir ovada sonlan ki, Kaldığın yerde sevgiçiçekleri açsın! Kazanan; barış Kaybeden; savaş, kötülük, kıskançlık olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARIŞ RÜZGÂRI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARIŞ RÜZGÂRI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oya hanım, ilgi ve alakanız için teşekkürlerimi iletiyorum. Japonlar savaşın ne olduğunu, çoğu milletlerden iyi bilirler. Halen sakat doğan bebeklerin olduğunu duyuyoruz. Barış Duası Topluluğu'nu kurmaları boşuna değildir tabii ki! Bu bilgiyi de ilk kez sizden öğrendim. Çok sağ olunuz! Saygı ve selâmlarımla...
Barış öyle bir yerleşsin ve güçlensin ki savaş tamamen unutulsun hatta sözlüklerden çıkarılsın! Özlü, kısa ama değerli çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için tebrik ve teşekkür ederim. Saygı ve selamlarımla.
Eğitimci tarafından 9/21/2013 4:14:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kıymetli üstadım, işte yorumunuza bir değerlendirme. Savaş sözcüğü, sözlüklerden çıkarılsın,fikrinize katılıyorum. Allah, insanlara bu akıl denilen lütfu, birbirlerini yesinler diye mi vermiş?! Aslında halklar dostça geçinirler,savaşı çıkaranlar sözde liderler, yöneticilerdir. Ne dersiniz?Saygı ve selâmlarımla..
Öyle bir rüzgâra kapıl ki, Paralansan da bir işe yarayasın! Öyle bir ovada sonlan ki, Kaldığın yerde sevgi çiçekleri açsın! Kazanan; barış Kaybeden; savaş, kötülük, kıskançlık olsun! Aydın ÇAĞIL (aydini)
_______________________________________________Çok güzel mesajdı kısada olsa beğeni ile okudum, Yüreğine kalemine sağlık............ Saygılar
Mehmetali üstadım, yirmibirinci yüzyıldayız.Uygarlık açısından çağ atlamamız gerekirken,televizyonlardaki vahşeti gordükçe kanım donuyor bir insan olarak!Yorumunuz için candan teşekkürlerimi iletirim.Saygı ve selâmlarımla..
Üstadım, karınca misali güzel bir örnek olmuş. Ama, karıncalar çok çalışkan yaratıklardır. Ağırlığına göre en fazla yükü onların taşıdığını bilior muydunuz Adnan hocam?Teşekürlerimi gönderiyorum. Saygı ve selâmlarımla...
Turgay Hocam, barışa her zamankinden daha çok ihtiyacımız var.Medyadaki görüntüler, insanın içini karartıyor?Yorumunuz için can-ı gönülden teşekkürlerimi iletiyorum. Saygı ve selâmşlaımla..
Kaybeden; savaş
Barış her zaman güzel bir beraberliktir,
1955 yılında Barış duası topluğu, Goi tarafından Japonya'da kurulmuştur...
Dünya da barış egemenliği ne güzel bir duygudur şair...
Tebrikler...
Saygılar...