(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öldüm// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öldüm// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Kimse bilmedi Dün Bir başıma Yatağımda öldüğümü Ki, Ölüm seni seviyorum demediğin bir günde geldi
Öldüm…
beni yazmışsınız... ölüm beni hiç kimsenin sevmediğini anladığım bir gece de geldi.. yani dün gece.. anladım.. ve öldüm.. yapabileceğim daha değerli bir şeyim yoktu diye belki... ruhumu gömdüm geceye..
çokça değerli bir şiirdi.. tebrik bıraktım değerli sayfanıza ...
Anlaşılan bu şiir ve bu şair bana bu gece iki kadeh attıracak. Güzel bir şarkı listesi ayarlayıp tekrar okumak çok keyifli gelecek, diyorum ve yürekten kutluyorum. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Saf, katıksız sevginin yansımasıydı şiirde anlatılanlar... Nefis bir duygu aktarımıydı, usta kaleminize has güzellik ve etkili anlatımla bizlere kadar ulaşan... Kıymetli ustam, teşekkürlerimi, selam ve saygılarımı bıraktım...
ey tabibim, ilaç yok mu derdime bir yara var, hep kanıyor gönlümde seviyorum, sevdiğimi yarime desem korkuyorum, demesem öldüm yaa şair böyle işte.. yalnızca duymayan değil.. kimi zaman söyle /ye/ meyen de ölüyor. derin anlamlar barındıran dizeleri kutladım yüreğin dert görmesin saygılar
Sevgilinin bir gün bile " seni seviyorum" diyen sesini duymadığı günü, kendini ölmüş gibi hissetmesi, sevdanın kökleri çok derinlere inmiş olduğunu gösteriyor sanırım.. Böylesine derin ve sadık sevgiler/sevdalar isteyenlerin başına olsun deriz... Günübirlik de olsa ölümü hissetmek biraz soğuk gelir insana ..
Hep iyi ve güzel şiirler okuyoruz değerli şair Taylan beyden.. Kutluyorum ..
İçten ve duygu dolu şiir okudum kutluyorum kalemi üstadım Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın _______________________________________________Saygılar
Kimse bilmedi
Dün
Bir başıma
Yatağımda öldüğümü
Ki,
Ölüm seni seviyorum demediğin bir günde geldi
Öldüm…
beni yazmışsınız...
ölüm beni hiç kimsenin sevmediğini anladığım bir gece de geldi..
yani dün gece..
anladım.. ve öldüm..
yapabileceğim daha değerli bir şeyim yoktu diye belki...
ruhumu gömdüm geceye..
çokça değerli bir şiirdi..
tebrik bıraktım değerli sayfanıza ...