Gözlerimi araladım Kan kırmızısı bir acı Aldı götürdü beni Görmedimmi Sandılar Hem gözlerimle Hem yüreğimle gördüm Gözlerimi sıkıca kapadım Artık Görsemde bir Görmesemde İçimde kan kırmızı bir acı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'''Kan kırmızısı bir acı''' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'''Kan kırmızısı bir acı''' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acılar olgunlaştırır zor da olsa..Bazen katmer katmer olurlar bazen de silinir yok olurlar. Sevgili arkadaşım güzel ve anlamlı bir şiir beğeni ile okudum. Selamlar.
acılar denizin ortasındadır olgunluk, mutluluk ve sonsuzluk. zordur ulaşmak, mücadele, sonsuz dirayet ve inanç ister. güç ister alabildiğine, acılar denizinde boğulur niceleri lakin ulaşamamış olmaları kaybettikleri anlamına gelmez sadece olgunlaştırır toprağın altında olsa bile.
Bazen acılar kan kırmızısı halinde gelir...Gözlerin derinliklerinde başlar gözyaşları ile anlam bulur.Bazen de renksiz bir hal alır taşar gider... Belki acı gider ama hasretin oluşturduğu nefret hep taze kalır.Şiir nefisti... Tebrik ederim. saygıyla ...