(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurşun kalem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurşun kalem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğini fazla yormak istemeyenler kurşun kalem kullanıyor belki de. Derinleşmeden yüzeyde yaşanıyor duygular ve aşk varmış gibi yapılıyor. Mutluymuş gibi görünüp, yaşıyormuş gibi nefes alınıyor. Herkes çok duyarlı ve sevgi dolu kim sorarsa. Aşkla ilgili herkesin bir fikri ve tecrübesi var da kimse kimseye tahammül edip emek vermiyor nedense. İstisnalar olsa da aşk uğramıyor kolay kolay herkese. İnsanlar birbirini kolayca kandırsa da aşkı kandırmak o kadar da kolay değil bence.
O, işini biliyor ve nerde ne kadar kalacağını da. En çok da şiirlere uğrayıp dolaşıyor güzel satırlarda. Bu sayfada okuduğum şiire de anlamlı ve etkileyici bir şekilde dokunmuş. Saygılarımla.
Sen aşkı kurşun kalemle yazmış olabilirsin Ama ben aşkta kalemleri tanımam Yürek tanırım Ve onunla yazarım
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ŞEY ANLATAN DİZELERDİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
O, işini biliyor ve nerde ne kadar kalacağını da. En çok da şiirlere uğrayıp dolaşıyor güzel satırlarda. Bu sayfada okuduğum şiire de anlamlı ve etkileyici bir şekilde dokunmuş. Saygılarımla.