Mert, kulun ayıbını hep tutar saklı, bakın. Dost baştan acı söyler, sık çıkar haklı, bakın. Çok bilmişe bir gidin, ölçün mesafesini; Ağzından kulağına zor yeter aklı, bakın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK BİLMİŞ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK BİLMİŞ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağımız solumuz her şeyi bilenlerle dolu.Bi' bakıyorsun -kadın erkek fark etmez- bunlar her şeyi, yok yok her şeyi, ı- ııh bunlar her şeyi o kadar çok biliyor ki ,durduk yerde habire akıl bilem veriyorlar. Bir de her konuda -ne hikmetse- mutlaka her şeyi bu zibidiler (pardon) bu akıl fukaraları (pardon ) buncağazlar hep biliyor.Ben size bir sırrımı açayım:Ben çok bilenlerle çok varlıklılardan hiç hazzetmem!Neden dersen ikisinde de bi' sürü nane vardır da ondan! Açmayalım şimdi onları.Lafı da uzattık affola. Teşekkür ederim saygılar.
Sağımız solumuz her şeyi bilenlerle dolu.Bi' bakıyorsun -kadın erkek fark etmez- bunlar her
şeyi, yok yok her şeyi, ı- ııh bunlar her şeyi o kadar çok biliyor ki ,durduk yerde habire akıl
bilem veriyorlar. Bir de her konuda -ne hikmetse- mutlaka her şeyi bu zibidiler (pardon) bu
akıl fukaraları (pardon ) buncağazlar hep biliyor.Ben size bir sırrımı açayım:Ben çok bilenlerle
çok varlıklılardan hiç hazzetmem!Neden dersen ikisinde de bi' sürü nane vardır da ondan!
Açmayalım şimdi onları.Lafı da uzattık affola.
Teşekkür ederim saygılar.