(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapı Önü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapı Önü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kurgu bu ya... kapı açıldı ve kapandı; dışarıda kalan olmadı. çay demlendi; içildi. muhabbet edildi. öküz altında buzağı arayanlar avucunu yalasın mı? evet... düşünsel dizelerdi. dip notu da öznesi... klip böyle çekilsin.
Kapıyı açan uykulu, çalan biraz sarhoş... o tilink sesi çok gizemliydi sahi :) Bence dışarda kaldı biri. Klibi ben çekcem bu şiire, bi sabah ile bitecek, şaşkınca bi sahne, biraz :) Hacı Teyzem elinde bi kova su...vs... geliştiriyorum daha...
yaaa ne demezsin. hem hacı teyze hem sinirli biri filan... tak tak gıcırt derken unutma sonunda bir de tılink diye kapanan kapı sesi var. biri gel diyor, demleriz ya da demleniriz (her neyse)diyor ama öteki dışarıda mı kaldı ne! bilemiyoruz. orası muamma... gülümsemek güzel be usta. elbette inadına... selam saygı bizden de. ve çokça teşekkür...
Alt kattaki hacı teyze çok sinirlenmiş olmalı
hem tak tak var, hem kapılar gürültülü.
Zil icat edileli hayli oluyor aslında :)
Bazen gülümsemek gerekir,
inadına...
Selamım, saygımla ustaya.