gittin ya dudağımın baharına yapıştı incir lekesi ağdalı alışkanlıklar terli anılar bir kaç saç teli bir kaç diş izi yıkıyorum yıkıyorum çıkmıyor isyanlar ellerimin tam karşısında korunaklı tepeler haykırışıma rest çekiyorlar bol provalı küfürler rol alırken sahnemde taştan evler sallanıyor gözlerimde çığlıklarımı kusarken zeytin dalları önüme rüzgara yenilen nefesim istesemde can vermiyor yaban elde...
her gün saydırıyorum denize eze eze dilimi bilirim sevmezsin sen ne asiliğimi ne de aykırı sesimi ne de keskin köşelerimi ne yuvarlak olmayan yüz hatlarımı bilirim sevmezsin yüzüne yüzüne çarptığım suları ardından saydırdığım çakıl taşlarını…
meğerse geçmiş pencere önünden bayramlar kurumuş ekilen fidanlar şehirleri taşıyan raylar göç etmişler bu diyardan bu yüzden mecbur kaldın öfke nöbetlerimi suya hapsetmeye sessiz sedasız gitmeye…
üzülme… kokunu taşıyorum hala üzerimde yazılmamış şiirlerle avutuyorum geleceği ellerinle silerken geçmişi korkularımı doğuruyorum usumun tekinsiz sokaklarında bir aralık gecesi terk ediyorum kendimi yavaş yavaş aydınlanırken yağmurlarla yıkanan nefesim ve yine aşk sayıyorum seni yaz , kış nefretim birleştirirken iklimleri tuzağına düşürüyorum ilk cemreyi şimşekler çakıyor alnımın koylarında incir lekesi düşüyor şiirimin tam ortasına…
ve yine sana yazıyorum bu şiiri ara bul içinde nehirleri istiridye kabuklarına saklanmış tarihi şehirleri okyanuslara ulaştırır belki bizi içimden düşerken ünlemler arala tüm harflerin renklerini belki bulursun kendini belki de ömrünün yalanını…
hani sen hiç sevmezdin ya parfüm kokan geceleri ağırlaşan ellerimi her kadın kendi gibi kokmalı derdin ya b i l i r m i ş gibi koku filmini tekrar tekrar izlemiş gibi şimdi sana inat en pahalı parfümleri topluyorum tezgahlardan kapaklarını açık unutup bu küçük otel odasında serhoş oluyorum kokularıyla kendimi kaybedip yeniden buluyorum uzak ve yakın arasındaki bu istasyonda...
nefretim koyulaştı yine uçmayı bilmeyen kuşların masum bakışlarında al sakla karşılığında bir avuç deniz ver bana ben okyanusa ulaşırım kırık kanatlarımla…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk sayıyorum seni... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk sayıyorum seni... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey var şiirde.İki taraftan bakılmış.Hem kendi düşüncüleriniz , hem de başkaları için düşündükleriniz.İnsan oğlu taş misali damar damar.Yeter ki duyguları işlemeyi bilelim.Başarılar dilerim...
İçten duygu dolu şiirdi üstadım.................... Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın __________________________________________________________Saygılar Usta kaleme
nefretim koyulaştı yine uçmayı bilmeyen kuşların masum bakışlarında al sakla karşılığında bir avuç deniz ver bana ben okyanusa ulaşırım kırık kanatlarımla…
seni seviyorum deyince adanmışlığıma yanıyorum adanmışlığına inandığım için gittin g’itmeseydin seni seviyorum deyince bir çift mavi miskete yakardım bu dünyayı gittin…
bir şiirimden alıntıyla eşlik etmek istedim gönül sesine...
hep olduğu gibi güzeldi duyguların, hüznün ise hüznümdür bilirsin...
çokça tebriklerimi ve sevgilerimi bırakıyorum sayfana canım benim...
ah canım benim, linkin bildirisi gelmemiş, şimdi farkettim ve dinliyorum...çok teşekkür ederim bu güzel şarkıya...gönlümüzden hüzün eksik olmasa da yüzümüzden gülümsememiz de eksik olmasın inşallah...tabi eksik kalan bişeyler olsun, o ayrı:)
hani sen hiç sevmezdin ya parfüm kokan geceleri ağırlaşan ellerimi
her kadın kendi gibi kokmalı derdin ya b i l i r m i ş gibi koku filmini tekrar tekrar izlemiş gibi
şimdi al sakla
karşılığında bir avuç deniz ver bana ben okyanusa ulaşırım kırık kanatlarımla…
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HARİKA BİR İÇERİK HARİKA BİR ŞİİR..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
ve... sadece sesini öpmek istediği için
her hazdan her dilden her nazda bir şiir
tebrikler şiir ruhunuz üşümesin