(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acı Sözü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acı Sözü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAG OMZUM EL BİLEGİME KADAR İNCİNDİGİ İÇİN ON GÜN HAREKET ETTİRMEM YASAKLANDI YORUM YAZAMADIGIM İÇİN ÜZGÜNÜM , NİCE ŞİİRLERDE BULUŞMAK ÜMÜDİ İLE SELAMLARSAYGILAR kutluyorum
Usta kalemi engin yüreği ayakta alkışlıyorum Ustacaydı dizeler hocam beğeni ile okudum _______________________________Usta kalemi engin yüreği saygıyla selamlıyorum
Işık Mehmetali tarafından 8/21/2013 9:31:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli kardeşim .uzaklıklar asla aşkı bitirmez.belki dahada kuvvetlenir ve onun size karşı sevgisinin gerçek olup olmadığını anlarsın.sevdiğin senden uzaklaşmak istiyorsa onu serbest bırakacaksın.eğer geriye dönerse gerçekten o senindir.ama dönmezse zaten hiç bir zaman senin olmamıştır kardeşim sevgi böyle bir şeydir işte.Eğer insan böyle bir sevgi yaşıyorsa ne mutlu ona.çok harika bir şiirdi.Anlatmak istediklerini mısralarında çok güzel dile getirmişsin kardeşim.Şiirini ayakta alkışlıyorum.....
Beni Sevmeni İstiyorum Seninle buluşmamız ne kadar zor olsa da, Senden sadece beni sevmeni istiyorum. Beş dakika baş başa kalmamız suç olsa da Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Çağırsam bile gelme,yorulma ne olursun, Sen üzülme,incinme,kırılma ne olursun, Beni yanlış anlama,darılma ne olursun, Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Bir gün bensiz kalsan da benimle yaşamanı, Aşkımın değerini sır gibi taşımanı, Nemli bakışlarınla resmimi okşamanı Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Senden tek dileğim var,özel imtiyaz değil, Kulun başka bir kula ibadeti farz değil, Haşa! Yaratan gibi beş vakit namaz değil, Senden sadece beni sevmeni istiyorum. Cemal Safi
NİCE ŞİİRLERDE BULUŞMAK ÜMÜDİ İLE
SELAMLARSAYGILAR
kutluyorum