(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YERSENİZ DEDİK?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YERSENİZ DEDİK?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alın size demokrasi alın işte özgürlük alın adalet eşitlik; ====
Sözle değil istekler, Özle olsun, Şimdiler de herşey birbirine karışmış. Barış dedi de Ortadoğu huzuru bulsun, Düşmanların tümü saten Barışmış... Tebrik ederim Usta...
Hocam kızdığın demokratik rejim ve bu rejimin işleyişi anladığım kadarıyla. Çünkü rejimin kendisi mi yoksa işleyişi mi ayırt edilemiyor. Olaya biraz daha yukarıdan bakacak olursak sistem ne olursa olsun işleticilerdir bence önemli olan. İşleticiler rejimin ne olduğuna bakmaksızın adil ve çalışkan olsalar kimse rejimi sorgulamaz. Kastedilen ya da yerine beklenen ne bilmiyorum ama hepsinin başarılı ve başarısız örnekleri dolu dünyada. bütün mesele yönetmek sanatı.. 2013 yılında bile dünyanın bir kısmı kan-revan içinde , diğer kısmı refah içinde.. Namusu rejimde aramak ise ilginç bir bakış açısı.. rejimi farklı olan yerlerdeki evlilikleri örnek gösterebiliriz buna. 70 yaşındaki adama 12 yaşındaki kız gibi.. Bu çekişmeler bu sorgulamalar tamamen bir paradokstur bence. Hedef saptırmacadır önümüze atılan. araştırmak, üretmek, güzelleştirmek yerine eleştirmek, eleştirmeki eleştirmek.. mevzu derin :) Baki selam ve saygımla..
sayın aktaş demokrasi ve özgürlüğün bu olmadığını ima etmişsiniz ama demokrasi ve özgürlük yukarıda bahsettiğiniz kirliliği de getiriyor gibi algı oluşmaması için sonunda bir dip not olarak düşseniz iyi olurdu
Anlam doluydu dizeler
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin hiç susmasın
________________________________________________________________Saygılar