(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
// HAYKIRIŞ SEVGİLİYE// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
// HAYKIRIŞ SEVGİLİYE// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ustacaydı anlam ve anltım beğeni ile okudum haz aldım Yüreğine kalemine sağlık üstad Yürek sesin hiç susmasın ________________________________________________________________Selamlar saygılar
Seven sevileni hiç terk eder mi? Özlemi tükenmez o yürekte, Acısını bilen bilir ayrılığın çilesini, Bazılarını insan olarak sevmen o erdemliliğin dendir Çılgınlık us’tadır sevdaya olan düşkünlüğündendir Her bakılan yüzde onu görürsün Her kentte aranılır o sevda Yüzer değişse de o hep düştedir Seven ancak sevilenle yaşar işte Korkunç dalgalar coşar kayalara doğru Kayaların yeşil yosunları çırpınıyor o sevdaya Bayram sevinci seni terk etse de Yüreğinde yeşermiş o sevdanın özlemleri Ne değişirse değişsin bir sevdiğin değişmedi Gel diyorsan koşarak gelir sana Tüm özlemlere vedalaşarak gelir sevdiğine O bayram sevinci gibi yaratır yüreğine Seven sevilenle hep yaşar yaşamak istediğin gibi…
İnsanoğlu dünyada kiralık zaten aşk dediğimiz; aşkı insanı sevmeyle başlayıp yaradana götüren değil midir?İlahi aşka ulaştıramıyor sa neye yarar gönül yangını...
Acımın en derin yerinde, Dua’larımın tam ortasında gel. Bayram sevinci gibi, Bayram şekeri tadında gel. Acılarıma merhem, Ezik gönlüme bayram olmaya gel.