(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bolulu Antinous şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bolulu Antinous şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Master programının son dersidir. Öğrencilerden herhangi bir şirket seçip analiz etmeleri istenir. Herkes ders çıkışı ne yapacaksa onunla ilgili bir şirket seçer: Hanım öğrencilerden oluşan grup elbise koleksiyonlarıyla ünlü bir mağaza zincirini, erkek öğrencilerin grubu ise Pizza Hut ile Dunkin Donut'ı seçerler (Saat akşam yedidir; henüz bir şey yememişlerdir).
Sizin yorumunuz da şiirin okunuş saatini ele veriyor gibi. Bakıyorum: 18:47! Çok da yanılmamışım. Saygılarımla.
dostum seni okumak kısa dizelerde de olsa uzun hikayeleri uyandırıyor zihnimde nedense ... sophia intiharın eşiğinde sallanırken bir şiir söyledi sanki josef duymadı ama konağın içine ruhlar gezindi ama onu da iç kimse görmedi....
okuttuğun mısralar için teşekkür ederim dostum... sonsuz saygılarımla...
şiirin bol kepçe lokantasına hoş geldiniz der gibi bir başlık..hem de Bolulu..
küçük kaşıklarında bol vitamin var bu şairin..
Tanrım beni baştan yarat der gibimiy di ne ?