Gördünmü ; Yarım yamalak ve kaçamak bakışlarımla Bak yüzünü çiziyorum Şen kahkaha gülücüklerimle kendimi yeniliyorum Yitirilmiş en masum duygularımı Sadece ve sadece sigaramın dumanı diye, Seni ateşlerde tüttürüyorum.
Seninle ömrümü yaşamak istediğimde, Seninle beraber yaşlanmak istediğimde, Ve seninle beraber ölmek istediğimde, Gülücüklerim ,gamzeli ben olmaktan çıkıyor.
Sigaramla anarsın dedim ya , Yanıyorsun işte ! Küllerimi savur dediğim an , Savruluyorsun bir yana Alev,alev yandığını görünce , Söndürenin yok mu daha Sıra bende; Bir gülüyorum sana , Bir kahkaha ,bin kahkaha ile.
21,11,2000 Fazilet Pekün Bayraktar (Kibar Gü)l
Şiirime ses olan Ayhan Akgül Hocama Kalben sonsuz teşekkürler saygılar .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sigaramın Dumanını ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sigaramın Dumanını ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harikkasın mervem .gülümsedim... bir nefes keyf ile savrulur gider yel ile sanırlar ki bizi deli divane hay akılsız kafalarına bin merdane.........diyesim geldi:))))kutladım balim ..
KARDELEN''NİNİM tarafından 8/13/2013 11:49:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
bin dolansa da penceremde bine bölerim hece hece kova burcuyum dikkat bu eceye hiç unutmaz atılan imzayı geceye bir ses te gölgesinden gelir yumruğu yedimi seceresine:))))
yokluğun varlığımdan habersiz dolanır durur penceremde kırdım gün batımı parmaklıklarımı ondan hüküm giymeler kalır bana sigara bile yasaklı bana .:)) Gül yüreğine sevgiler yolladım canım benim
Ustacaydı şiir beğeni ile okudum haz aldım üstadım, Yüreğini kalemini alkışlıyorum __________________________________________________Saygılar usta kaleme
kutladım gönül sesinizi nefesinizi lakin sigara olmasada demli bir bardak çay yudumlasa idik beraber şiirde bizde katılırdık ama sigara içilen ortamlara gelmem affola :) ))
Seninle ömrümü yaşamak istediğimde, Seninle beraber yaşlanmak istediğimde, Ve seninle beraber ölmek istediğimde, Gülücüklerim ,gamzeli ben olmaktan çıkıyor.
Yaşantın gülücüklerle dolu olsun şair arkadaşım. Yürek sesiniz hiç susmsın. Sağlıcakla kalınız...
Kutluyor,başarılarınızın devamını diliyorum.Saygılarımla...