Nar-i Beyza’m lütfünla döner dünyanın çarkı Hangi yana çevirsen değişmez suyun arkı Yaşam ile ölümün arasında ki farkı Gönül terazisinde ölçerken yakalandım _______________________________________________________________ Yukarıda bir kıtasını aldığım, Sevgili Şenay rumuzlu Resmiye Ekinci Kar-deşimin “Yakalandım” adlı güzel şiirinin etkisiyle duygulandım. Kendisine bir AKROSTİŞ (Tesmiye) şiir yazmak istedim. Bu şiirimi İlham Perim “Resmiye Ekinci” Kardeşime armağan ediyorum. Kabul buyururlarsa memnun olurum.
Ruhumuzda maya Cenabı Haktan Edeple, erkanla niyaz edelim, Sılayı Rahimden, bolca infaktan Mevla’nın yoluna devam edelim.
İstişare etmek Resul sünneti Yardımlaşan gönül içer şerbeti Esirgeyen yürek bulur cenneti Erenler yoluna devam edelim.
Kıyamet gününde nurludur yüzler İnayet buyrulur selamlı sözler Namaza niyaza müştaksa özler Cennetin yoluna devam edelim.
İlahi dileriz senden mağfiret Mevla’m Cemalinle bizi tenvir et İsmi Azaminle hem de tasvir et Zulmetten nuruna varıp gidelim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZULMETTEN NURUNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZULMETTEN NURUNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok değerli üstad, Yine mükemmel bir şiir çıkmış kaleminizden. Üstelik en zor şiir türü olan akrostiş. Sayın Suluovalı beyefendinin çok aydınlatıcı yorumu sayesinde anlamı da daha iyi kavrayınca şiirin değeri katlanıyor. Bu güzel yürek hiç dert görmesin. Bu nefis şiir için çok teşekkürler. Saygılarımla...
"ZULMETTEN NURUNA" Adından da anlaşıldığı gibi şiir hem dua, hem nasihat, hem ilahi bir nurun yüreğe düşmesi ile varılacak mutlak saadetin kapılarınıtek tek aralamış şiir konu teknik ve duygu derinliği ile enfes görünmesin yanında birde akrostiş olması vede bu şiire ilham kaynağı olarak bu bebek şairi göstermeniz benim için ayrıca hem gurur hemde mutluluk kaynağı oldu... umarım bu güzelliği haketmişimdir... sonsuz teşekkür ediyor başarılanızın devamını diliyorum saygılarımla...
Şenay tarafından 12/27/2007 1:19:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şenay tarafından 12/27/2007 1:19:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜZEL BİR ŞİİR VE GÜZEL BİR DUA.RABBİM BİZLERİ MAKBUL KULLARINBAN EYLESİN.İLHAM KAYNAĞINIZA DA SAYGILARIMI SUNUYORUM....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
İlahi dileriz senden mağfiret
Mevla’m Cemalinle bizi tenvir et
İsmi Azaminle hem de tasvir et
Zulmetten nuruna varıp gidelim
Yüreğinize sağlık üstadım. Sevgi, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.