Hayallerde yaşamak nedir bilir misin? Hani dolunaya bakarsın ve hayran olursun ya, Gökyüzündeki karanlığa hükmeden ışığına, Çeker seni cazibesi ama ulaşamazsın. Ona ulaşmaya çalışmak sadece hayaldir.
Yağmurdan sonra çıkan gök kuşağının, yedi rengine bakarsın, o bir doğa harikasıdır, Dokunamazsın, Sadece seyredersin. Belki içinden ona dokunmak gelir ama dokunamazsın. Ona ulaşmaya çalışmak sadece hayaldir.
Deniz kenarına gittiğinde ufka dalarsın, Mavi yeşil, gri renkleri ile şaşırtır deniz, Dalga sesleri alır seni götürür, Ruhunda değişik melodiler çalar, Ona ulaşmaya çalışmak sadece hayaldir.
Gökyüzüne bakarsın bulutlar olduğunda, Şekilleri bir şeylere benzetmeye çalışırsın ya, Kararan bulutları, çakan şimşeği ve Gök gürültüsünden korkarsın ya hani, Gökyüzünde uçmayı istemek sadece hayaldir.
Albümlere baktığında dalar gidersin ya, Gençlik yıllarını düşünürsün, Anılar alır götürür seni tatlı bir şarkıda, Yeniden yaşamak istersin o heyecanları ama... Geriye dönmeyi istemek sadece bir hayalden ibarettir,
Ahh..bende bir başarabilsem hayallerden kurtulmayı, Düşünmesem geceler boyu, kokunu hissetmesem, Özlem duyunca her yerde, her sokakta, aramasam, Seni hiç aklımdan çıkaramadığımı, Ama sadece hayalden ibaret olduğunu bilerek ağlamasam..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALLERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALLERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayeller oldukça yaşam çekilir, Onunla birlikte sevgi ekilir. Tükenirse yaşanmaz olur bu dünya, O zaman gece gündüz hep ağla. Hayaliniz daim sevginiz büyük olsun, Arayan sevdiğini hicazda bile olsa bulsun. Tebrik ederim. saygıyla ...
sakın tüketme hayallerini sonra onu d hayal edemzsin artık bk dagların doruguna birzamanlar erişilmez denildi işte hayalinde öyle önce eriştin bak yolların uzunluguna tıpkı aşk gibi kısaldı birden neler anlatı sana ufuk çizgisi hatırla bir an. işte öyledir hayaller ostum hep hayal et bir gün gerçek olur tekrar hayaller yüregin hep sevsin gerçekleri ellerine saglık
Onunla birlikte sevgi ekilir.
Tükenirse yaşanmaz olur bu dünya,
O zaman gece gündüz hep ağla.
Hayaliniz daim sevginiz büyük olsun,
Arayan sevdiğini hicazda bile olsa bulsun.
Tebrik ederim.
saygıyla ...