(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"Bayram" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Bayram" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben bayramı biraz uzun tutacam,güzel hatunlar yakışıklı çıkmışsın resimde deyince ciğerlerimin yağı eriyo,bayram olmasa demez cadılar,sevap diye zaar,baya cömertler...
ilk defa şiiri ve verdiği mesajı bırakıp, resme yorum yaptım kendimi çiğneyerek:) hakkınızdır şımarmak yani, keyfini çıkarın:) sevgiyle kalın, iyi geceler...
şımarmayacağım,bi aşağıdaki hatuna yaptığım gibi her zamanki halim diye üç dört sene önceki halimin bu günde işe yaradığını görüp keyiflenecem,teşekkür ederim tabi lafa boğmadan...
Düşündürdü beni. Etkili ve ironikti. Vallahi emin olarak söylüyorum "Kafirler istemese de Allah nurunu tamamlayacaktır." İslam aleminin içerisinde bulunduğu buhran dönemi ebedi müebbet değildir. Böyle dönemler çok yaşanmış ama aşılmıştır. Tarihte de ebedi müebbet hakimiyet hiçbir medeniyet için mümkün olmamıştır. Medeniyet merkezleri tarih boyunca sürekli değişmiştir. Kimi zaman Bizans varken kimi zaman Osmanlı olmuş, kimi zaman Abbasi olmuş vs. Bu bakımdan endişeye mahal yok, küfrün sonu nedamettir.
bayram geçti
en azından