"şimdi evde olmak dumanı tüten sade bir kahvenin yarı çapında ölmek vardı" diyor çaylak stajyer içinden bakışlarından anlıyorum yorgunluğunu sessizliği yaran tok sesiyle konuşuyor hocam yüzüme yüzüme ve dikine dikine "sen psikoloji okumuş muydun evlat"
sabaha karşı çan sesleri yankılanıyor beynimin içinde çan eğrisinden ziyade
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-5 °C şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-5 °C şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi evde olmak dumanı tüten sade bir kahvenin yarı çapında ölmek vardı" diyor çaylak stajyer içinden bakışlarından anlıyorum yorgunluğunu sessizliği yaran tok sesiyle konuşuyor hocam yüzüme yüzüme ve dikine dikine "sen psikoloji okumuş muydun evlat"
sabaha karşı çan sesleri yankılanıyor beynimin içinde çan eğrisinden ziyade
Ustacaydı anlatım severek okudum yüreğini kalemini alkışlıyorum hocam Yüreğin kalemin var olsun Hayırlı Bayramlar
kaç kişi yorum yapacak merak ediyorum, dahası kaç kişi okuyacak ve en dahası kaç kişi favorilerine alacak? ve bu merak beni öldürmeyecek onu da biliyorum...
küçük iskender'in ""açık kedi ameliyatı"" şiirinde bir dize var, hediye ediyorum onu...
Herhangi biri olmaya karar verdiği gün öldürüldü...""