(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tanımam artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tanımam artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deprem...8.0 salladın beni gönül.. bunca sene...bunca insanı bu altından değerli şiirden nasıl mahrum ettin!ne kadar varsa yastığının altında çıkart hepsini.HeLAL Olsun sana!
vefasızlığı, yalanı acı sözleri hayal kırıklığını öyle bir sarraf hassasiyetinde nakış nakış ahenkle işlemişki... şairi ve dizeleri saygı ile selamlayıp alkış seslerini yükseltiyorum derin bir coşku ile... büyük bir hazzın çemberindeyim yüreğinize sağlık can... saygı ve selam ile...
ah şair kardeşim ah! sildim deriz de silebiliyor muyuz? elde olsa neler silerdik neler. kalemin daim olsun. hislerini en muhteşem şekilde dökmüşsün kağıda dize dize. selam ile...
Sanma ki mutluluk sensizken yasak, Benden kalanları birer birer yak, Sen benden uzak dur,ben senden uzak, Bir kalemde sildim,tanımam artık.
Ben bu şiiri alır cebimde taşırım kardeşim , bir kere hece sonra duygusu çok yoğun , birde o yalınlığı varki mest oldum ..yürekten bir alkış göndersem olurmu dostum...eksikolma varol
"Vefasız kişinin gönlü gamla,matemle dolsun; Vefası olmayan kişi alemden yok olsun. Gördün ya, bizi gamdan başkası hatırlamıyor, Gama binlerce defa selam olsun.." HAZRETİ MEVLÂNAMIZ
Vefası yok ise, unut gitsin hemşehrim. Hak etmemiş demek ki.