(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA ŞEHRİ RAMAZAN ELVEDA OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA ŞEHRİ RAMAZAN ELVEDA OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili oğlum.Hastalığım nedeni ile defterden 5 ay ayrı kaldım ,tabi sizlerlede.Şiirin çok güzeldi.Her güzel gün gibi bu sayılı günler de çarçabuk bitti.Allah inşallah senelerede nasip etsin.Bu ay içinde 1000 aydan daha hayırlı olan kadir gecesini barındırıyor.Kitabımızın i,lk inişi,OKU emrinin verilişi hep bu ayda gerçekleşti.Allah hepimize sağlık ve sıhhat versin,kendisine ibadet edebilmemiz için vücut gücü ve iman gücü nasip etsin hepimize.sevgili oğlum.Allaha emanet ol.....
KADİR GECESİ’NE HÜRMETEN
Açılsın tüm gönül kapıları , Kırılsın tüm yaşamın arzuları. Vardıkmı İmân Denizi’ne Kavuşuruz Yüce Rahmete.
Peygamber Efendimizin Nuru ile Alnımız ak, yüzümüz pak. Tek istediğimiz; bu mübarek gece Şahadetlik etsin biz Müminlere.
Yüce Rabbimin bereketi ve affı boldur. Ona, dualarla açılan eller, sükŭndur. Kadir Gecesi’nin yüzü suyu hürmetine, İnşallah yolumuz, Cennet Yoludur…… Dursun TOMBUL
Zülcelalden binbir rahmetle geldin. Otuz gün evlerde misafir kaldın. Üzerek bizleri sen yolcu oldun. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Unutma bizleri bekleriz yine. Kavuşmak nasipse gelecek sene. Ayrılık var gayrı yanıyor sine. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Nefis tutsak oldu paklandı diller. Islah oldu cümle günahkar kullar. Senden geçermiş hep cennete yollar. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Rabbim en şerefli ay kılmış bize. Kadir gecesini pay kılmış bize. Rahmana uzanan say kılmış bize. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Uzun yoldan sonra verdin bir mola. Şerefler bahşedip çıkarsın yola. Dört gözle bekleriz uğurlar ola. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Sayende hep fakir,yoksul sevindi. Zincire vuruldu şeytan dövündü. Günahlar silindi mümin övündü. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Hanelere bolluk bereket ayı. Yumşadı gönüller merhamet ayı. Var güle güle git ey rahmet ayı. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Oruçları tuttuk,teravih kıldık. Ramazan der sıhhat afiyet bulduk. Rabbimizden seni bir lütuf bildik. Ya şehri Ramazan elveda olsun…
Ramazan AKKAŞ
Hoş geldi güle güle gitsin üstadım Kalemin yüreğin var olsun mükemmel dizelerdi okudum _______________________________________Saygılar usta kaleme Kadir geceniz kutlu olsun