(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAMAZIMI HEDER ETTİ EDEPSİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAMAZIMI HEDER ETTİ EDEPSİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef böyle kişiler çok.Bir toplantıya giderken dikkatli olmazlar oğlum. Hz. Peygamberimi,z ne demiş sarımsak ve soğanın faydalarını anlatırken '''Sarmısak yiyin, onunla tedavi olun! Sarmısak yetmiş derde devadır. Eğer yanıma melek gelmeseydi, elbette ben de yerdim.'''
(Soğan-sarmısak yemek haram değildir. Fakat kokusu gitmeden mescidimize yaklaşmayın!) [İbni Huzeyme]
(Sarmısak, soğan, pırasa ve turp yiyen, mescidimize yaklaşmasın. Çünkü insanların rahatsız olduğu şeylerden melekler de rahatsız olur.) [Taberani]
Dinimizce yasak değildir ama çevremizide rahatsız etmememiz gerekir.
Teravih kılmaya camiye vardım Okundu ezanlar bir safa durdum O zaman başladı sıkıntı derdim Namazımı heder etti edepsiz…
Ön safta yanında bana yer verdi Namaz bitene dek geğirdi durdu Etrafı pis koku sardı ha sardı Namazımı heder etti edepsiz…
Tipi dizideki itilmiş gibi Sanki çöplüklerde tutulmuş gibi Soğan kuyusuna atılmış gibi Namazımı heder etti edepsiz…
Hadisi duymamış cahil beyinsiz Benim ahvalimi tahmin edin siz İnsan olamaz ki bu kadar densiz Namazımı heder etti edepsiz…
Bir gün değil üç gün değil hep böyle Kaç tembih etmişler gel kerem eyle İbadet edemedim şöyle huşuyla Namazımı heder etti edepsiz…
Göbek iki metre kilo yüz yirmi Adam her vakitte sarımsak yer mi? Müslüman insana cefa eder mi? Namazımı heder etti edepsiz…
Var mıdır dünyada ar gibi gibi? Belli ki ar bunda dar gibi gibi Ramazan eridim kar gibi gibi Namazımı heder etti edepsiz…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy
Maalesef Namazlarda böyleleri o kadar çok ki ........ Dizeler ibret vericiydi keşke bu dizeleri ulusal basında yayına versen de herkes okuyabilse Yüreğine kalemine sağlık Saygılar İyi Bayramlar hocam
(Soğan-sarmısak yemek haram değildir. Fakat kokusu gitmeden mescidimize yaklaşmayın!) [İbni Huzeyme]
(Sarmısak, soğan, pırasa ve turp yiyen, mescidimize yaklaşmasın. Çünkü insanların rahatsız olduğu şeylerden melekler de rahatsız olur.) [Taberani]
Dinimizce yasak değildir ama çevremizide rahatsız etmememiz gerekir.