(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM HAYATIM HEP..BÖYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM HAYATIM HEP..BÖYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... ) güzel yorumuna yüregine teşekkür ederim hakikaten hep öyle herkes bir cendere içinde sevgi ile kalasın
Çok güzeldi üstadım...mısraların İçtenliğine ve kararında hüznüne bayıldım... Size ve seslendirmeden dolayı Hayrunisa Hanıma teşekkürler... Selamlar, saygılar...
Güneşler vurdu hep gençlik pencerelerimize, sonra ansızın yağmurlandı hava.Hayat bazen cendere bazen de çiçekli pencere şair...Tebriğimle efendim... Saygımla...
Yılmaz Güney bir söyleşisinde halı yıkayan kadınlar gördüm gecekondularının önünde ne kadar mutluydular türküler söylüyorlardı yaşamlarında nelerin eksik olduğunu bilmeden....Bildikçe mutsuzluklar büyür şair...gördükçe hayat bir cendere olur... bazen bir çocuğun gözündeki buğu sizin derdiniz olur.. bazen bir köşede dilenen bir dilenci... işçi ücretleri derdiniz olur... işsizlik olur...vs vs... ve duyarlı yürekler hep böyle derler işte benim hayatım böyle... sevdalarda da şansızdırlar çünkü kendi gibi sever öyle sevilsin ister...ah şair hepimizin payına düşen hep cendere....
ah.! ayhan can hangimizin kırık değil ki bir yanı..inşallah şu cuma günü hayatına tüm güzellikler dolar can dost..kutlarken şiirini selamlarımı bırakıyorum .ema
bir türlü olmuyor degilmi şairem geçmişten gelen yaralar daha iyileşmeden acılan diger yaralar hep bir taraflarımızı kırık bırakıyor güzel yorumun için teşekürler