Utkularla yoğrulmuş Bir hamur ketesiyim Geçmişin közlü akşamlarında, Sıcak yürekler peşinden giderim Tok yatanların yâdsılarında, Kulaklarımda bir ses, Uykudan hayırlı der benliğime Seherin erliğinde, Hercai menekşelerde ruh damlalarım Şebnem olur yaşarım.
Leylam’ın peşinde yedim Helvaların sıcağını, Her şeyler kaçar iken Hak’tan ben aldım sancağımı, Gönül kalelerime selâm olsun Bahtıma dolular gibi yağan oklar Çareyi Selman da bulsun.
Açıksa eller gönüller hizasında Demir parmaklar arkasından Yardım etmeliyim Var edene, Ellerimde çepin Arıtırım rahmeti kavrulan yüreklere, Utkumu dünya kutlar Dağlaşan kıvancımla, Nefsim ne derse desin Yaşarım barışımla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞARIM BARIŞIMLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞARIM BARIŞIMLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Leylam’ın peşinde yedim Helvaların sıcağını, Her şeyler kaçar iken Hak’tan ben aldım sancağımı, Gönül kalelerime selâm olsun Bahtıma dolular gibi yağan oklar Çareyi Selman da bulsun.
Kıymetli öğretmenim şiirlerinizi okumak ayrıcalık... Mahrum etmeyin
Serbest tarzda görünce şiiri başka sayfaya mı geldim dedim önce. sürpriz oldu ama çok güzel bir şiir. Ve yazan yüreğin yüceliğini, utkunun kutsallığını öyle sermiş ki dizeler gözler önüne... Kutluyorum o utkuyu ve taşıyan yüreği ben de. Selam ve saygılarımla efendim.
" Açıksa eller gönüller hizasında Demir parmaklar arkasından Yardım etmeliyim Var edene, Ellerimde çepin Arıtırım rahmeti kavrulan yüreklere, Utkumu dünya kutlar Dağlaşan kıvancımla, Nefsim ne derse desin Yaşarım barışımla."
BU ANLAMLI DİZELERE İLK YORUM BENDEN GİTSİN. YÜREĞİNİZ MISRALARA YANSIMIŞ ÖĞRETMENİM. KUTLADIM SAYGIYLA.
Muhabbetle.