Bir şiir yaz bana, İçinde sevdân olsun... Gözlerinden bakışlarını koy içine, Gülüşün süslesin Düşen sevgi ışıklarını, Sen dökül üstüme ışık ışık, Sevgin dolsun soluklarıma... Gülüşün aksın su gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ŞİİR YAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ŞİİR YAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiir yaz bana, İçinde sevdân olsun... Gözlerinden bakışlarını koy içine, Gülüşün süslesin Düşen sevgi ışıklarını, Sen dökül üstüme ışık ışık, Sevgin dolsun soluklarıma... Gülüşün aksın su gibi...
Hâlenur Kor
Kısa ama anlamlıydı beğeni ile okudum Yüreği kalemi alkışlıyorum yürek sesin hiç susmasın _______________________________Saygılar
Şiiriniz kısa olmasına rağmen mana dolu, his dolu ve oldukça muhtevalı...
Hasret kalmışlığın,özlem duyuşun, öze dönüşün ve tatlı bir hüznün serencamını dile getirmişsiniz...
Gülüşün süslesin Düşen sevgi ışıklarını, ifadeleriniz çok yerinde ve derin manalar içermektedir.
fakat bazı yerlerde ifadeler kesintiye uğramış ve muğlaklaşmış.
Sevgin dolsun soluklarıma... Gülüşün aksın su gibi...
derken sanki şiiriniz tatlı bir su kaynağı gibi akarken bir anda kesilivermiş, şırıl şırıl akan ırmağın önüne set çekmeseniz çok güzel olurdu sevgilii şiir dostu...
Bir şiir yaz bana,
İçinde sevdân olsun...
Gözlerinden bakışlarını koy içine,
Gülüşün süslesin
Düşen sevgi ışıklarını,
Sen dökül üstüme ışık ışık,
Sevgin dolsun soluklarıma...
Gülüşün aksın su gibi...
Hâlenur Kor
Kısa ama anlamlıydı beğeni ile okudum
Yüreği kalemi alkışlıyorum yürek sesin hiç susmasın
_______________________________Saygılar