Ellerim boş, boş ceblerim delik Çok itilip kakıldım yüreğim oldu bir çelik Olmam asla zalimin avucundaki bir keklik Param yok Yaşıyorum Beni satın alabileceğini sanan, Zalime şaşıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Param Yok Yaşıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Param Yok Yaşıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerim boş boş ceblerim delik Çok itilip kakıldım yüreğim oldu bir çelik Olmam asla zalimin avucundaki bir keklik Param yok Yaşıyorum Beni satın alabileceğini sanan, Zalime şaşıyorum. Burak Sert (Burak Sert) ---------------------------------- ÇOK İTİLİP KAKILDIM YÜREĞİM DELİK.." SİNEMDE FIRTINALAR ESTİ ÜSTELİK, SEVDA YOKUŞUNDA HEP YALNIZ KALDIM; YAŞIYORUM OLMASADA METELİK......................HARİKASIN BURAK YÜREĞİNE GAM DEĞMESİN.....TEŞEKKÜRLER BU GÜZEL YAZININ SAHİBİNE.
Ellerim boş boş ceblerim delik Çok itilip kakıldım yüreğim oldu bir çelik Olmam asla zalimin avucundaki bir keklik Param yok Yaşıyorum Beni satın alabileceğini sanan, Zalime şaşıyorum. Burak Sert (Burak Sert)
Evet bu dürüstlüğün ve azmin zaferi, yüce Mevlanın güzel günlerinide görürsünüz inşallah kutluyorum genç kardeşimi Yunus diyarından selamlar.
Çok itilip kakıldım yüreğim oldu bir çelik
Olmam asla zalimin avucundaki bir keklik
Param yok Yaşıyorum
Beni satın alabileceğini sanan,
Zalime şaşıyorum.
Burak Sert (Burak Sert)
----------------------------------
ÇOK İTİLİP KAKILDIM YÜREĞİM DELİK.."
SİNEMDE FIRTINALAR ESTİ ÜSTELİK,
SEVDA YOKUŞUNDA HEP YALNIZ KALDIM;
YAŞIYORUM OLMASADA METELİK......................HARİKASIN BURAK YÜREĞİNE GAM DEĞMESİN.....TEŞEKKÜRLER BU GÜZEL YAZININ SAHİBİNE.