(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TINI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TINI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa…oysa… Bir sabah güneşiydi Çocuk kahkahası coşkusu vardı Akıyordun yüreğime bentlerimi yıkan hırçın dalgaydı Kıyılarımı maviye boyayan
Ben bu şiiri hatırlıyorum::)))))) Bu şiiri ilk okuyandım sanırım....Kaçıncı okuyuşum bilmiyorum ama ilk kez Hamiyet Hanım dan dinledim ki ben Hamiyet Hanım ı çok dinledim...Denk gelmedi sanırım...Şimdi anlıyorum ki bu şiir çok daha güzel...Güzel tınılarınız eksik olmasın hayatınızdan efendim...Saygılar.....
Belki de bu yüzden… Sırf bu yüzden Bu filmin sonunda ‘SON ‘yazmadı Şimdi dön susturduğun yere Gözyaşlarımsa saklandı bir sonraki tınıya :) teşekkürler!
Bir sabah güneşiydi
Çocuk kahkahası coşkusu vardı
Akıyordun yüreğime bentlerimi yıkan hırçın dalgaydı
Kıyılarımı maviye boyayan
Ben bu şiiri hatırlıyorum::)))))) Bu şiiri ilk okuyandım sanırım....Kaçıncı okuyuşum bilmiyorum ama ilk kez Hamiyet Hanım dan dinledim ki ben Hamiyet Hanım ı çok dinledim...Denk gelmedi sanırım...Şimdi anlıyorum ki bu şiir çok daha güzel...Güzel tınılarınız eksik olmasın hayatınızdan efendim...Saygılar.....