Sen geldiğin de… Ne açtım sevgiye Ne de yüreğim yaralıydı Kurulmuştu düzen işliyordu saati Önce korktum dağılmaktan Acılara savrulmaktan
Oysa sen hep var olandın bilmediğim Çocuk yüreğimde beklediğim Rüzgârdın esen içimde Bazen meltemlerde En çokta boranlarda Kaybolurdum girdaplarında
Yoktu senden öncesi; Yürek yangınları Sen çıkıp geldin ya depremler oldu ruhumda Aldın sen yaptın, aldın kimliğim oldun. Yetmedi yüreğimi tutsak ettin
Bugün her şeysin, vazgeçilmezimsin İmkânsızlar makul geliyor birden Her kalem aldığımda elime şiirsin Gökyüzüne baktığımda mavisin Sessiz haykırışlarımda hasretsin Ay düşünce yakamoza vuslatsın Bitmeyecek rüyasın Gözlerimi göğsünde kapayacağımsın Ve adı aşk olansın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE ADI AŞK OLANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE ADI AŞK OLANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu şiire aşığım...Çok kez okudum başka platformlarda. Her okuduğumda aynı zevki aldım.Ama kuşkusuz ki şairin kendisi o buğulu sesiyle ayrı bir anlam katıyor dizelerine...Beni bu siteye yönlendiren ve şair dünyasında tanıdığım en saygıdeğer insanlardan Hamiyet GÖZ Hanımefendiye sevgi saygı ve selamlarımı yolluyor çiçekler içinde bir dünya temenni ediyorum sevdikleri ile içinde yaşayacağı....