Beni bir tek anlayan işte bu mermer taşım.. Derdimi anlamadı ne dost, ne arkadaşım.. Taş işlerken ağardı ülkü sevdalı başım. Sorgusuzca haldaşım, sır vermeyen sırdaşım. Beni bir tek anlayan işte bu mermer taşım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mermer Taş'ım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mermer Taş'ım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem!..Taşa bile söz geçire biliyorsa bir insan...Yüreklere haydi haydi söz geçirir...Bu Usta bir sanatçı tüm güzellikleri yüreğinde toplamış ise...Bu bir heykel ile közlenmiş aşkı, bir mezar taşı ile dünyaya ibretli bir göz kırpışı, bir tespih ile sabretmeyi, bir süs eşyası ile ufku hayalen seyretmenin bir göstergesidir...Yanı sıra şair olması ise bu ustanın bilge ve duyarlı bir insan oluşunun sergiler...Selam -saygı ve dua ile...Allah'a emanetsiniz Ustam...
Mustafa Hocam siz dersinizde olmaz mı yüreğinize saglık ve destekleriniz için teşekkürlerimi sunarım..
Hocam bazen değil çoğu kez taş işlerden öyle dalıyoruzki dünya işlerini düşünürken bakıvermişsinki iş bitmiş. Çalışırken, beynimizde kemiren düşüncelerimizi her çekic salaldımızda bu çekic izlerinde her derdimizi içimizden söylenerek vuruyoruz.. Evet taşla konuşuyoruz ama rahatlıyoruz..
Bu konuda çok şey yazılabilir, neyse hocam dert bir değil ki bitsin. Biz yorumu bitirelim.. Saygılarımı sunarım.. Baki selamlar..
Eyvallah. Bekir hocam. Öylesine içimden gelen bir dörtlük oldu, aslında tamamlamak isterim. Hayırlısı. Beğendiğiniz için teşekkür eder Muhabbetle selamlar..