Yüreğimin kalp atışları anlamsız kalır tam buldum derken uçup gitmesi avuçlarından Vardır bunda da bir hayır deyip öksüzce başını koymak dizlerinin arasına, Şimdi kuş olup kanatlansan da ne fayda, Yanıyorken yüreğin mum alevi edasında…
Hiç sorma nedenini ayrılıkların, Kalp ağrıları gibi değildir hayat Kalp ağrısı kadar değildir son nefes Ve kalp ağrısı gibi yakmaz hiçbir söz yüreğini.
Şimdi geceye vursam bütün saatleri Ve geriye dönse zaman, biterken hücrelerimde kan, Hiç doğmasam ya da. Ya da gözlerimi farklı bir âlemde açsam kimsenin olmadığı bir âlemde…
Sonra istersen karanlıklara sür benliğimi Hiç doğmasın hayallerimin üzerine güneş Hep karanlık iken gözlerinin rengi. Adın hasret olsun Ya da adın aşk sana da aşk olsun sevgili… Bütün her şeye aşk olsun seni getiren güne, getiren zamana ve getiren an’a sonra seni götüren o iki sözcüğe de aşk olsun. Zaman ağlarken avuçlarımda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.