(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
belki bir gün ... sevgili ustadım her satırda bir umut bir istak bir korku dilerim korkuların son bulur isteklerin karşılık bulur ... unutların sonsuz olur zamanı beklemek acıdır ama umutlar bitmedikçe tükenmedikce zaman her ne olursa olsun gecer ınsallah kavusacagın an erken gelır diner yurek sızın ...
Aynil ben ce çok güzel di. Sakın kendine güvenini yitirme, utanacağın bir durum yok ortada. Ben ce gerçekten yüreğinin sesi olmuş. Kalemi tutan ellerin değil kalbin olmuş... Seni yürekten kutluyorum...Hep yaz tamam mı?
Şiirinizmana dolu ,ruh dolu,ve muhtevası gayet güçlü..ama ritim biraz eksik olmuş.... Şiir yazmak için elinize kalemi alıyorsunuz. Ama sayfalar sevgilinizin aşkından dolayı bomboş kalıyor. Sevda sizin bileklerinizde derman, kaleminizde güç bırakmıyor. Daha sonra sevgiliniz kaleme hakim oluyor ve şiiri bir bakıma o yazdırıyor. Belki şiir tamamen o oluyor. Güzel bir imaj. Farklı bir ses. Duru bir söyleyiş.. Hani şiir diye muğlak ve tumturaklı bir tarza kaçmamışsınız. Bir arı su gibi örmüşsünüz şiiri.. Sevgilinin kapısında kar tanesi olmak, çok güzel bir ifade.. Kristalize olmuş duygularınıza lafzın kalın kesif gömleğini değil, kalp tezgâhınızda dokuduğunuz şeffaf elbiseyi giydirmişsiniz. Buna da özü sözüne, mânânın zarfa uygunluğu diyebiliriz... Yeni ve daha güzel şiirlerinizi bekliyorum. Selâm ve sevgiler...
eger veda etmişse kar tanesi olup düşersen kapısına üşütsün yüreğini ve kıvrılsın sancılarınla aşkta gurur vardır gidene ne kar tanesi ol ne de gül ( birde bu öğüdü kendime desem iyi olacak) güzeldi şiir sevgiler
aynil... utanılacak ne varki olur öyle şeyler ilk baktığımda sadece bir nokta vardı o yüzden birşey anlamadım yazdım ama sonradan şiir geldi okundu ve güzeldi kutlarım...
ayy hepinizden çok özürdiliyorum photoshop yaptım çok güzel olmuştu ama ne yazıktırki jpg si çok büyüktü ve saçma sapan bi haller aldı şu an o kada utanıyorum ki affınıza sığınıyorum bu günlük böyle oldu saygılaırmla.. aynil :))
...
sevgili ustadım her satırda bir umut bir istak bir korku
dilerim korkuların son bulur isteklerin karşılık
bulur ...
unutların sonsuz olur
zamanı beklemek acıdır ama
umutlar bitmedikçe tükenmedikce zaman her ne olursa olsun gecer
ınsallah kavusacagın an erken gelır diner yurek sızın ...