(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....BENDE BENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....BENDE BENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimseye açmadım sakladım elden. İçimi sızlatan sır bende bende. Kime anlatayım kim bilir halden. Bitmeyen ne dertler var bende bende…
Oturdu bağrıma bastığım taşlar. Bir dert biter iken öbürü başlar. Dört mevsim sinemde zemheri kışlar. Başım duman duman kar bende bende…
Kör olup harama bakmadı gözüm. Bir çıkar uğruna bükülmez sözüm. Namert mekanında hiç yoktur izim. Edep,namus,haya,ar bende bende…
Bir garip görünce dayanmaz yürek. Diyemem kendime neyime gerek. Şu gönlüm isyanda bilmez durdurak. Hiç bitmeyen ahı zar bende bende…
Gönlüm daldan dala konan bir kuştu. Aşk bir ateş imiş sineme düştü. Şu avam yüreğim ham idi pişti. Alev alev yanan kor bende bende…
Simsiyah defterim doludur günah. Boşa geçirdiğim günlere eyvah. Ramazan affeder rabbim inşallah. Kararmış bir kalp kir bende bende…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 10.06.2013.
Özden ve samimi yürekten gelen dizeler, yüce Allah kendini sevenleri sever ve ufak tefek günahları affeder yeterki isyankar olmayalım.Şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.