(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-236 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-236 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yav niye hiç sahiplenmiyor bu gazeteyi cumhur? Buna o gazete patronlarının cevabını tahmin etmek zor değil, sorun halkta diyecekler, benim merakım sizin cevabınız...Saygılarımla...
CUMHUR (halk ahali kalabalık)...CUMHURİYET (Devlet idarecilerinin halkın çoğunluğu tarafından seçildiği yönetim şekli)...şimdi bu tarife göre Cumhur'u sevmeyen,Cumhuriyetin ayakta kalmasını sağlayamaz...şiir çok anlamlıydı...Allah klavyene zeval vermesin...saygı ile
Aga bu gidişle ne cumhuriyert ne de millyet kalacak.Bazılarının hoşuna gitmiyor olsa da bu feryatlar maalesef gerçeğin ta kendisidir...Tebrikler...Durmak yok doğru üfürmeye devam.:)))
Cumhuriyete, hürriyete, milliyete üfürüldü, başlamışken bari bir de demokrasiye üfürün de hastalığından kurtulsun! Şaka şaka... çekyatedebiyetı 236 eğlenceli ve düşündürücüydü. Saygılar.
Allaha binlece milyonlarca şükürler olsun ki toplumumuzda Cumhuriyet karşıtı gurup görmüyorum görmekte istemiyorum Milletimizinde bu konuda bilinçli olduguna inanıyorum ne mutlu bizlere. Kutlarım bu büyük kazancımızı kaleme aldığın için dostum saygılar...
zor tarafından 12/24/2007 8:52:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir giderse,
Ne
Hürriyet kalır!
Ne de
Milliyet!
tebrik,selam,saygı * hocama * :-))