(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüme 5 kala şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüme 5 kala şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen varya sanki bnm düşüncelerimin ikizi bazen oluyor ki bende çoğu zaman aşka değilde gerçeklere yer verdiğim süpersin ablam böyle bazen dünyaya sitem iyi oluyor...
Onca hayat dolu, onca çılgın hatun. Ve o pırıl pırıl çocukların. Bu kadar bencil olamazsın. Sorumlulukların var, her şeyden ötesi sana biçilmiş bir ömür var. Sen alamazsın. O halde nefes aldığın sürece güçlü olmayı ve mutlu olmayı bilmek zorundasın.
...
Çık o girdiğin kötü duygudan bir an önce ve o güzel Faizemiz ol lütfennn...........
Ben mi yanlış anladım, yoksa gerçekten şiir anlamak istemediğimi mi anlatmaya mı çalışıyordu? Yok eğer sadece kağıt üstünde kalan dizelerse yine de güzel ama gerçek duygu ve düşüncelerin yansımasıysa...
Yok hayır, şiir seven insan, hayatın anlamını az çok kavramış insandır ve yanlış yapacağını düşünmem. Şiir içtendi, bir iki küçük rötuşla daha da iyi olabilirdi! Tebrikler...
yorum yazan arkadaşlardan faizeyi tanıyan ondan bir haber alan varsa bilgilendirirse ,,,, inanın çok merak ediyorum kaç kere geldim bilmiyorum ama bir yanıt yok mesajlarada cevap vermiyor... Faize bize lütfen bir yanıt ver...
Bazen çok zor biliyorum. Hepimiz dolanırız o kıyılarda.. Allah bir elini bırakırsa öteki elinden tutar diye okumuştum bir yerde ve çpk hoşuma gitmişti. Rabbim yüreğine istediğin ve arzu ettiğin o huzuru ve iç barışı versin umarım. Ve yüreğinde saklı olan güzelliklerle karşılaştırsın. Seni seviyorum arkadaşım. Kendine dikkat et. Daha yazacakların var senin biliyorum.
Yaşananlar kısada olsa, yakalanan mutluluklar hep artıdır yaşanmışlık adına. Hayal kırıklıkları da yaşıyoruz ama bu eksileri fazla dert etmemeliyiz kendimize. Hayat her şeye rağmen yaşamaya değer. Saygı ve sevgi ile kalın.
İki oldu geliyorum sayfaya, okuyorum yanlış anladım diyorum tekrar okuyorum. Birazdan yine gelip okuyacağım , sonra ve yine sonra... Emin olana kadar yazılanın başka anlamlar içerdiğine ve benim yanlış anladığımı kanıtlayana kendi kendime...
Çünkü ben umut dolu, çılgın duyguların ifadesinde şahane olan kadının bunları farklı anlamda yazdığını düşünmek istiyorum. Öyle olmalı...
İyi olmanıza o kadar çok sevindim ki dünyalar benim oldu.Her gün aklmdaydınız ve her gün aralıksız dua ettim , çok da korktum...geçti , bitti, gitti ... Gitmediyse de kötüler gidecek elbet, güç yeterince sizde devam herşeye devam umutla...hepimiz için...
Ah Faize gerçek mi yazdıkların, canım benim, çok sıkılırsan en azından beni ara, öyle şeyler yaşadım da, hiç intiharı düşünmedim. Çünkü aklıma bile getiremezdim, senin gibi benim de iki çocuğum vardı, kimse için ölmeye değmez, zaman geçince daha iyi anlıyor insan,
çocuklarına ve kendine iyi bak, erkeklerin köküne kibritsuyu, neden buysa,
Ki çocuklarınız varmış. Uğrunda yaşamaya ve savaşmaya değer evlat nasibiniz varken Başka söze hacet olmaz diyorum nasipsiz de olabilirdiniz Bir çok insan gibi.. .
Benim gülenyüzüm bu ne biçim bir şiir.Senin gibi hayat dolu deli yüreğe yakışıyor mu pes etmek.Sen i ben dik duruşun hayata meydan okuyuşunla tanıdım.Ben o Faizemi geri istiyorum lütfen.Seni öptün canım
İnşallah kurgudur dedim, yorumlara bakınca gerçek olduğunu anladım maalesef:-( Oysaki ben sizi bu siteye geldiğimde pozitifliğinizle tanıdım, sevdim ve abla gibiydiniz, öylesiniz... Hayatınızdaki gelgitleri bilmiyorum elbet ama ne olursa olsun güçlü olmalısınız hele ki çocuk varsa... Hiç kimsenin hayatı kusursuz değil, her ocakta başka hikaye adeta roman... Bir kadın biliyorum belki de o kadın sadece tanıdığım herhangi biri değildir... Bir gün dayanamadı bir tüp ilaç içti, köpürdü ağzı, zor yetiştirildi hastaneye çocuklar perişan... Yolun sonundan kurtuldu ve anladı ki değmez... Ve ben sizi böyle görmek istemiyorum lütfen:-(
İnsan bazen hiç bir şeyi beceremez, Bazen se ardı ardına gelir başarılar... Yüreği okyanus olsa gemilere seremez, Her türlü acıyı tadar dünyada yaşayanlar ... HakanKURTARAN Tebrik ederim Faize hanım...
Hayatta iyi ya da kötü güzel ya da çirkin ama var olan he psikolojiyi her duyguyu gönülden analiz edip şiir diliyle yansıtabiliyor ise şair başarılıdır. Kaleminizi kutluyorum.Selam ve saygılarımla
intihar etmeyi düşünenlerin sevdiklerine ihanet ettiklerini düşünürüm hep... sevdiklerinden intikam almayı düşündüklerini sevmedim bu şiiri o yüzden ilk defa bir şiirini sevmedim faizeciğim bilesin....