hiç bitmez sandığım mutluluklara kilitlendi bu aşk, sensiz yaşadım acıların en acısını...
maviler sonsuza açılır, köpük sunardı Akdeniz sevda yağardı kumsallara durmaksızın, suya hasret çöl misali yangınlarla içerdim yokluğunu ne zaman martılar uçsa bembeyaz sen geçerdin içimden...
seni ben Akdenizle sevdim sensizlik mavilerde yüzen bir yelkenli, buğul buğul hâlâ içimde aşkın; mutluluk bir avuç tuz olsa gözlerini içercesine içerdim; düşlerinle daldım suya sardı tenin tenimi köpüklü mavilerce serin esiyor efil efil gözlerinin meltemi...
hasretin bir Temmuz yangını, y/anıyor ciğerimin sol köşesi serseler ayağımın altına cenneti sensiz inan yok neşesi; gövdesinden kopuk kurumuş bir dal gibiyim...
canım benim; yazılmamış tutkular dillenmemiş duygular, erise tümüyle yerinden kaybolsa kutuplar ve buz tutsa yeniden, benliğimde sen hep tazesin, kabaran her dalgasında Akdenizin mavileri estiren hasrete boğulmuş kırık bir yelpazesin...
yüzümü okşayan Akdeniz meltemi ben seni unutmadım bendeki hasretin demi senin de hasretinde mi?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRETİN DEMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRETİN DEMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzümü okşayan Akdeniz meltemi
ben seni unutmadım
bendeki hasretin demi
senin de hasretinde mi?!
tebrikler.
Yasemin Yılı tarafından 12/8/2013 11:00:52 PM zamanında düzenlenmiştir.