(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-234 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-234 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler,her şey ne kadar basit oldu,evlenmeler,boşanmalar,yeni yeni sevgili değiştirmeler,ihanetler,zülümler,aldatmalar ve boynu bükük kalan çocuklar!,Allah sonumuzu hayırlı etsin....
şimdi ben kime seni seviyorum desem evlenecekmiyim onunla ? allahım ben çok sevdim bu yargıtayın kararını ..:) başka ne demiş bu yargıtay hocam ? varsa böle kararları hayırlı işlere vesile olun sizde ..
ustam ben seviyorum dedim oda bana kelek yaptı aylarca günlerce bende bende dedi bir gün bir baktım seni sevmiyorum dedi benim iş ne olacak bana da bir çare davacıyım ustam davacıyım sevdaya beni sevipte gidene davacıyım .... çok güzeldi can-ü gönülden kutlarım
Bunu çok sevdim.Yakışır.Böylelikle "seni seviyorum" cümlesi bir değer kazanır.Her önüne gelene söylenmez bir ağarlığı olur.Sevmek ayaklar altında dillere sakız oldu.Bu değerli cümleyi eski değerine kavuşturmak lazım.
Yani uc kere tekrar olmadan bir keresinde bos olmak , bence iyi , fazla yorulmayacagiz demektir :)) Saka bir tarafa her seye ragmen sevgiliye SENI SEVIYORUM demek bence en guzeli olsa gerek .....
Kutlarim sizi , sevgilerimle ......
Guldane Dal tarafından 12/24/2007 2:19:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrik ederim. Kaleminiz daim olsun. Acaba maliye Bakanlığı da,evlenenlere para yardımında bulunacak mı? Çünkü bu hayat pahalılığında işleri çok zor :))
Böylece birilerinin ekmeğine yağ sürüldü ha?Aman ne alâ muâllâ.Şimdi boşanmak için fırsat kollayan bazı uyanıklar çalışmalarına başlasın "seni sevmiyorum" dedirtmek için,haaa tanıklar huzurunda olsun ama yoksa her ne kadar da yargıtay geçerli boşanma sebebi saysa da hikaye mahkeme salonunda...Şahit lazım şahit...Yok öyle üç köfte yirmi beşe...Bu üfürmenize geldim...İki evvelkileri fazla üfürmüştünüz:)Saygılar...
Eş:)Hülya tarafından 12/24/2007 12:43:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yargıtay sanki insanları kolay boşamak için kampanya yaptı.. Sevmiyorum de, boşan. Cebinden para al ,boşan. Aşırı ibadet et , boşan. Ağzın koksun, boşan. Eşe ‘salak’ de, boşan. Kocaya terlik fırlat, boşan. Kocana etek giydirip çay servisi yaptır, boşan. vs vs vs.... Kimse masraf edip evlenmesin boşa:)
Teşekkürler...