(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmiyoruz Ne Haldeyiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmiyoruz Ne Haldeyiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne halde olduğumuzu gördükçe, sazın teli bile kopuyor.Kalem, kağıt ,uslar inanamıyor ne yazık ki.Ne olur bir rüya olsun ve uyanalım diyoruz zaman zaman.Kutluyorum değerli kaleminizi.Güzel günler, yarınlar diliyorum hepimiz, tüm ulusumuz için.Sevgimlesiniz değerli arkadaşım.
Acılarla yoğrulmuş bir şehirden çıkan nağmeler gibi geldi şiir..... Gerçekten bazen insan düşünüyor.; ne haldeyim? ne haldeyiz? hatta dünya ne halde!!!!
Düşündürücü bir şiir okudum gönül sayfanızda. Belki ne halde olduğumuzu biliyoruz lakin bilmezlikten geliyoruz Olamaz mı? Yarın tüm insanlığa sevgi ve sağlık getirmesi dileklerimle. Sevgi Ve Selamlar Usta Kaleme...
Bize birbirimizi sevmeyi öğreteceklere çok gereksinmemiz var. Kültür farklılığımız bizim zenginliğimiz olacak yerde, birtakım çıkarlar için koz olarak kullanılmış ve de kullanılmaya devam ediliyor.Şiirinizi beğeniyle okudum. Ellerinize sağlık.Sevgi,saygı ve selamlarımla...
Zalim acılar zalimler tarafından gelir, Taş kalplidirler yakmaktan hiç çekinmezler. Her mantıklı düşünen vatandaş bunu bilir, Alev alev bakar yobaz karşıdan,yanar yanar şehir... Tebrik ederim... saygıyla ...
ne halde olduğumuzu bilmiyormuyuz bildirmiyorlarmı ,, bugün sitede yazdığım bu son yorum olsun 15 tane kadar şiire yorum yazdım sanırım, şiirlerin hepsinde bir karamsarlık hüzün çaresizlik umutsuzluk, silah kan ölüm ne arasan vardı, halbuki güne ne kadarda enerjik başlamıştım mutluydum umutluydum herşeye çare vardı Allah diyordumdum kuluna kafi değilmi, ama şiirler beni öyle karamsar huzursuz mutsuz ettiki , aşık veyselden esintilerle sunumunu yaptığınız şiirciğiniz kutluyorum efendim selam ve dua ile